• Tjärpapps

Tillät en tjej tafsa på mig

Jag var på krogen och träffade en ytligt bekant från förr, Vi dansade och hon frågade om hon fick känna på min kropp för hon hade inte haft en karl på 6 månader,

Jag gjorde ingenting utan tyckte synd om henne och gick med på det. Man är vän en gentleman? Till saken hör att jag är gift,

Är det otrohet?

• Svar på tråden Tillät en tjej tafsa på mig
  • Anonym (Tobbe)

Ja, i mina ögon är det otrohet.

Vad anser du? kan du berätta detta för din maka utan att känna en tagg i magen?

• MammAmma

Vad tycker du själv? Hade du varit okej med om din fru lät en man ta på henne för att göra honom en tjänst för att han inte legat på 6 månader?

• Årsta

Nu är jag fel snubbe att fråga, har konstant varit otrogen. Om hon kände kukuen så var du otrogen.

• CarinaL26

Det beror på, hur kände hon på dig?

Hade du accepterat om din fru lät en annan man känna på henne på samma sätt?

• flygrl
    Tjärpapps skrev 2016-12-25 11:35:03 följande:

Jag var på krogen och träffade en ytligt bekant från förr, Vi dansade och hon frågade om hon fick känna på min kropp för hon hade inte haft en karl på 6 månader,

Jag gjorde ingenting utan tyckte synd om henne och gick med på det. Man är vän en gentleman? Till saken hör att jag är gift,

Är det otrohet?

Du verkar rätt naiv. Ja det e en form av otrohet enligt mig. Fråga din fru va hon tycker om saken.
  • Anonym (Eg ja)

Ja jag hade tyckt det var otrohet om du var min man/sambo

• Anonym (Öh)

Vilken desperat kvinna hon verkade vara..Att låta någon tycka synd om sig själv? Fy!

På frågan om otrohet - det är oklart om du själv hade nån trevlig varm känsla av att hon tog på dig. Låter inte så på dig. Jag skulle inte brytt mig som din partner.

• Tjärpapps

Det var väl lite en retorisk fråga.

Men det var i så fall en mild otrohet. Jag har inte berättat för Frugumman!

Jag njöt inte av beröringen och hon rörde inte kuken, det räckte med musklerna.

Jag gillade det för att det tilltalade min fåfänga. Lägger mycket tid och kraft på gymmet och det kändes som en bekräftelse att jag har lyckats med min träning ,att en tjej som är 10 år yngre vill smeka mina överarmar.

• Anonym (Dumbass)

Det är inte VI som avgör vad som är otrohet i DITT förhållande. :)

(Personligen hade jag sett det som otrohet om min man gjort det dock)

1. Kan du berätta det för din fru utan att du mår dåligt?

2. Kommer hon le som ingenting när du berättar det?

Svara på de frågorna så fattar du om det vart otrohet eller inte:)

Svar på tråden Tillät en tjej tafsa på mig