Inget sprut = ej otrogen
Jag har just sugit min karls kuk..
Den smakade utav en annan kvinna...
Jag konfronterade han.
Men han sa att det inte var otrohet då han inte kom. Och att han tänkte mig under akten.
Vad ska jag göra?
Jag konfronterade han.
Men han sa att det inte var otrohet då han inte kom. Och att han tänkte mig under akten.
Vad ska jag göra?
Du ska göra slut ifall du inte gillar att först bli bedragen och därefter idiotförklarad. Och då har jag inte ens nämnt risken för att bli smittad av en handfull otäcka sjukdomar.
Håller med föregående!
Vilken idiot till man tycker jag, hade han tyckt det på riktigt så skulle han sagt något direkt själv!
Menar självklart inte stt det skulle varit okej då.
Skulle bett han dra åt ***
Han är alltså både otrogen, och korkad...
Dumpa!
Du kan börja med att sluta lägga upp uppenbara trolltrådar.
Hade han inte ens tvättat kuken emellan fittknullet och avsugningen?
Det var tämligen dåligt!
Du kan börja med att sluta lägga upp uppenbara trolltrådar.
Underskatta aldrig folks förmåga att vara korkade :)
Ditt äckel till gubbe är inte riktigt frisk. Skicka så långt bort du kan. Vem fan agerar på det sättet och sedan resonerar med den avskyvärda ursäkten.
Lämna
Med andra ord om jag som tjej inte får orgasm under sexet så har jag inte haft sex? Då var jag alltså oskuld tills jag var 33 år
Med andra ord om jag som tjej inte får orgasm under sexet så har jag inte haft sex? Då var jag alltså oskuld tills jag var 33 år
Haha! Bra sagt ????????
Jag konfronterade han.
Vad ska jag göra?