• Anonym (Konfunderad fru)

Inget sprut = ej otrogen

Jag har just sugit min karls kuk..

Den smakade utav en annan kvinna...

Jag konfronterade han.

Men han sa att det inte var otrohet då han inte kom. Och att han tänkte mig under akten.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Inget sprut = ej otrogen
  • 8airam8

Du ska göra slut ifall du inte gillar att först bli bedragen och därefter idiotförklarad. Och då har jag inte ens nämnt risken för att bli smittad av en handfull otäcka sjukdomar.

• Whisp

Håller med föregående!

Vilken idiot till man tycker jag, hade han tyckt det på riktigt så skulle han sagt något direkt själv!

Menar självklart inte stt det skulle varit okej då.

Skulle bett han dra åt ***

• 100kgpappa

Han är alltså både otrogen, och korkad...

Dumpa!

• John22

Du kan börja med att sluta lägga upp uppenbara trolltrådar.

• Rambo69
    John22 skrev 2016-12-26 07:49:07 följande:

Du kan börja med att sluta lägga upp uppenbara trolltrådar.

Jaa just det. eller så är ts idiot som inte fattar bättre.
  • Absolutinteperfekt

Ditt äckel till gubbe är inte riktigt frisk. Skicka så långt bort du kan. Vem fan agerar på det sättet och sedan resonerar med den avskyvärda ursäkten.

• Cecese

Med andra ord om jag som tjej inte får orgasm under sexet så har jag inte haft sex? Då var jag alltså oskuld tills jag var 33 år Flört 

• Whisp
    Cecese skrev 2016-12-26 11:55:37 följande:

Med andra ord om jag som tjej inte får orgasm under sexet så har jag inte haft sex? Då var jag alltså oskuld tills jag var 33 år  

Haha! Bra sagt ????????
  • Whisp
    Whisp skrev 2016-12-26 12:04:25 följande:

Haha! Bra sagt ????????

Ojdå, skulle vara tumme upp inte massa frågetecken
  • Noname00
    Cecese skrev 2016-12-26 11:55:37 följande:

Med andra ord om jag som tjej inte får orgasm under sexet så har jag inte haft sex? Då var jag alltså oskuld tills jag var 33 år Flört 

Oj tog det så lång tid till första orgasmen? :)
  • Anonym (Haha va)
    Anonym (Konfunderad fru) skrev 2016-12-26 03:50:42 följande:

Jag har just sugit min karls kuk..

Den smakade utav en annan kvinna...

Jag konfronterade han.

Men han sa att det inte var otrohet då han inte kom. Och att han tänkte mig under akten.

Vad ska jag göra?

Lämna honom. Eller acceptera att han är både otrogen och ljuger.
  • Cecese
    Noname00 skrev 2016-12-26 12:35:10 följande:
    Oj tog det så lång tid till första orgasmen? :)
    Jo, det var första gången jag fick orgasm med en partner. Första orgasmen kom på egen hand när jag var typ 23 eller 24 år och då var jag singel några år. När jag var 26 år blev jag tillsammans och gifte mej med en man som ansåg att sexet gjorde man i missionären, täcket på och lampan släkt... Jag fick använda glidmedel och förspelet gick ut på att jag smekte både mej och honom och han gjorde knappt nåt mer än kyssas lite och på det viset visa att han ville ha sex. Sexet tog väl typ 10 minuter från det han började kyssas tills han snarkade. Jag försökte ett par gånger smeka mej till orgasm efter med han bredvid men gav upp eftersom han suckade så jäkla högt över att det inte gick på 4 sekunder...

Efter att jag lämnade honom har jag äntligen lärt mej vad bra sex är och nu blir det bara bättre och bättre :) Eller nja just nu står det still för jag är singel men jag har hunnit med att ha riktigt bra sex och nu vet jag vad jag vill ha när jag träffar nästa partner :) 
Svar på tråden Inget sprut = ej otrogen