Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

Är skägg så jävla snyggt?

Ja. Det är manligt.

• Stårschan
    OssieOskar skrev 2016-12-27 11:34:12 följande:
    Nästan alla har det numera. Min tjej vill att jag slutar raka mig.
    Det är skitsnyggt på de flesta, men kom ihåg att du själv bestämmer över din egen kropp. Om du trivs bäst med att vara skägglös så ska du fortsätta vara det.
  • Stårschan
    Johan75 skrev 2016-12-27 16:18:14 följande:
    Är det rent en dealbreaker? Skulle du helt sluta attraheras av din kille ifall han rakade sig?
    Jag attraheras inte längre lika mycket av min man sedan han började raka sig. Det är absolut ingen dealbreaker, men jag är lite ledsen faktiskt. Jag tycker att det är trist att han inte längre vill vara så snygg som han brukade vara. Men men. C'est la vie.
  • Stårschan
    flygrl skrev 2016-12-27 19:06:58 följande:
    Skulle inte ett lösskägg kunna funka då? Borde ju inte va omöjligt få ett hyfsat fint tomteskägg till bra pris nu så här efter jul?! :P
    Lösa tomteskägg har som jag ser det flera nackdelar:

1 - de är mjuka och silkiga istället för sträva och stickiga.
    2 - de sitter inte fast på mannen
    3 - att hänvisa en skäggtörstande kvinna till ett lösskägg är som att ge en bröstfixerad man en vadderad behå att leka med istället för the real thing.

Efter många års kyssande med en skäggig man så känns det mjäkigt och lite pedofiligt att kyssa en slätrakad. Gillart' inte. Men man vänjer sig kanske...
  • Stårschan
    Palestrina skrev 2016-12-28 11:59:42 följande:

Skägg är en så uppenbar trend, som dessutom har pågått alldeles för länge, att jag har svårt att respektera män med skägg faktiskt. Om jag aldrig mer ser ett skägg i resten av mitt liv är det ändå för snart.

Ända har du en så snygg avatar! Hjärta KBT?
  • Stårschan
    Lord Hans skrev 2016-12-28 15:51:52 följande:
    Är det inte att raka sig som är trenden? Skägg kommer ju av sig själv och har alltid gjort det, att ta bort det är däremot en trend.
    Sant. Precis som den här trenden att använda kläder.
  • Stårschan
    flygrl skrev 2016-12-28 18:02:53 följande:
    Hoppas det framgick mitt inlägg va skrivet med mycket glimt i ögat. Jag anar ditt svar inte heller e helt humorbefriat...
    Alltihop handlar ju enbart om tycke & smak. Roligt diskutera bara man e medveten om det knappast finns objektivt rätt eller fel. :)
    Absolut! Alltid kul att slänga lite käft. Flört Jag tyckte att ditt förslag egentligen var både humoristiskt och hjälpsamt, och sånt ska inte föraktas!
Svar på tråden Är skägg så jävla snyggt?