• Anonym (Besviken)

Slicka tjejen bakifrån

För ett par år sen upptäckte jag den fina formen av oralsex, där man även slickar henne analt. Älskar det, och den största majoriteten av mina partners har även de tyckt om när jag gjort det. Win-win!!

Träffade för några dagar sen en tjej. Väldigt fräscht yttre, en stor portion energi hade hon lagt på att ha alltfrån perfekt hy till en väldigt fin kropp.

Vi hamnade i säng. När jag slickade henne liggande närmade jag mig hennes "bak" med min mun och tunga för att se hennes reaktion.

Det var fritt fram. Love it!! :)

Hon ställer sig på alla fyra. Musen tittar fram mellan låren. Vackert så att det förslår.

Jag går ner med ansiktet och ska slicka henne bakifrån.

Här förbyts min dröm till något av en mardröm.

Människan luktar rent ut sagt röv.

Ja, i och med att jag valde själv att slicka henne bakifrån så innebär det per automatik också att jag väljer att få min näsa placerad väldigt nära hennes anus.

My mistake, fy fan va hon luktade där.

Hennes fitta luktade inte alls något avvikande. Doften var precis som väntat från en frisk tjej.

Men hennes rumpa, fy och bläh. Den luktade helvete lindrigt sagt.

Kändes viktigt så här halv fem på morgonen att få det sagt, så att ni vet allihop hur besviken jag är.

Hennes yttre var inget annat än falsk marknadsföring.

• Svar på tråden Slicka tjejen bakifrån
  • i-o

Tja det yttre brukar vara bra. Men jag kan garantera dig att om du bedömer insidan efter tarmkanalen har du börjat i fel ände.

• Långbenopluto

Fast näsan ska inte vara i bajshålet.... så skyll dig själv

Men att du dömer henne utifrån det så är du omogen....

• 100kgpappa

Hon var kanske inte nyduschad, kan det vara så enkelt?

• Anonym (Ja du!)

Luktade röven röv? Ja det var ju inte något som man kunnat tro.

• Anonym (Besviken)
    i-o skrev 2016-12-28 05:56:10 följande:

Tja det yttre brukar vara bra. Men jag kan garantera dig att om du bedömer insidan efter tarmkanalen har du börjat i fel ände.

Har du ingen känsla för levnadskonst??

Man börjar med en okulär besiktning. Visar det sig att den inte lämnar några anmärkningar går man vidare till att provsmaka rumpan.

Hon fick körförbud direkt. Egentligen, med facit under näsan, borde jag tagit fram högtryckstvätt och klorin och tvättat "sittdelen" på henne. Men nu blev det som det blev.

Det minsta man kunde begärt var väl att hon kunde parfymerat stjärten innan hon vände upp den i vädret.

Pluspoäng dock för muffsi-lufsan som både luktade och smakade synnerligen mumsigt.
  • Anonym (?)

Så vad gjorde du? Slutade du eller genomled du det hela?

Och vad tror du att du luktar där bak?

• Anonym (Blaha)
    Tofflans skrev 2016-12-28 06:50:39 följande:

Fast näsan ska inte vara i bajshålet.... så skyll dig själv

Men att du dömer henne utifrån det så är du omogen....

Får man inte ha sexuella preferenser?
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (?) skrev 2016-12-28 11:54:54 följande:

Så vad gjorde du? Slutade du eller genomled du det hela?

Och vad tror du att du luktar där bak?

Jag fortsatte en liten stund, mest för att jag är en man med stil och fingertoppskänsla. Därefter jag stoppade in min magic stick i hennes födelsekanal och lät den åka rutchbana fram och tillbaka.

Hon såg nöjd ut, trots att jag är säker på att hon var fullt medveten att hennes rumpa luktade rumpa.
Svar på tråden Slicka tjejen bakifrån