• Anonym (Besviken)

Slicka tjejen bakifrån

För ett par år sen upptäckte jag den fina formen av oralsex, där man även slickar henne analt. Älskar det, och den största majoriteten av mina partners har även de tyckt om när jag gjort det. Win-win!!

Träffade för några dagar sen en tjej. Väldigt fräscht yttre, en stor portion energi hade hon lagt på att ha alltfrån perfekt hy till en väldigt fin kropp.

Vi hamnade i säng. När jag slickade henne liggande närmade jag mig hennes "bak" med min mun och tunga för att se hennes reaktion.

Det var fritt fram. Love it!! :)

Hon ställer sig på alla fyra. Musen tittar fram mellan låren. Vackert så att det förslår.

Jag går ner med ansiktet och ska slicka henne bakifrån.

Här förbyts min dröm till något av en mardröm.

Människan luktar rent ut sagt röv.

Ja, i och med att jag valde själv att slicka henne bakifrån så innebär det per automatik också att jag väljer att få min näsa placerad väldigt nära hennes anus.

My mistake, fy fan va hon luktade där.

Hennes fitta luktade inte alls något avvikande. Doften var precis som väntat från en frisk tjej.

Men hennes rumpa, fy och bläh. Den luktade helvete lindrigt sagt.

Kändes viktigt så här halv fem på morgonen att få det sagt, så att ni vet allihop hur besviken jag är.

Hennes yttre var inget annat än falsk marknadsföring.

• Svar på tråden Slicka tjejen bakifrån
  • Anonym (Ja du!)

Och ditt rövhål luktar förstås mumma och rosor? Nädu, du har nog fullt med konkelbär i rövhåret.

• Anonym (Fråga?)

Visste hon från tidigare att du skulle gå ner till bajshållet ?

• Anonym (Duh)

Nämen en röv som luktade röv, vad otroligt oväntat, måste varit en stor chock

• Anonym (Besviken)
    Anonym (Fråga?) skrev 2016-12-28 12:25:47 följande:

Visste hon från tidigare att du skulle gå ner till bajshållet ?

Jag
    Anonym (Duh) skrev 2016-12-28 12:57:43 följande:

Nämen en röv som luktade röv, vad otroligt oväntat, måste varit en stor chock

Lite otäckt hur du tänker. Bara för att ta ett exempel, det finns parfym för just rumpan.

Dålig andedräkt, du tar nåt för att lukta mindre eller bättre.

Dålig rövdräkt, du tar nåt för att lukta mindre eller bättre. Vad är skillnaden?

En doftfri röv är en bra röv!
  • Anonym (Duh)
    Anonym (Besviken) skrev 2016-12-28 13:02:15 följande:

JagLite otäckt hur du tänker. Bara för att ta ett exempel, det finns parfym för just rumpan.

Dålig andedräkt, du tar nåt för att lukta mindre eller bättre.

Dålig rövdräkt, du tar nåt för att lukta mindre eller bättre. Vad är skillnaden?

En doftfri röv är en bra röv!

Haha en parfym för just rumpan? Visa gärna. Hon kanske inte hade duschat på ett tag, då blir det ju lätt rövsvett... rövparfym eller ej
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (Duh) skrev 2016-12-28 13:10:42 följande:

Du kanske kan ge den till henne som en försenad julklapp, hon blir säkert glad haha

Ja, det är sant. Hoppas jag inte sänder fel signaler bara.

Ska jag slå in den i julpapper, eller ska ge den som den är? Kanske man kunde ge den tillsammans med en fin cokladask, så blir det ju lite mindre uppenbart.
  • Anonym (?)
    Anonym (Besviken) skrev 2016-12-28 12:15:34 följande:

Jag fortsatte en liten stund, mest för att jag är en man med stil och fingertoppskänsla. Därefter jag stoppade in min magic stick i hennes födelsekanal och lät den åka rutchbana fram och tillbaka.

Hon såg nöjd ut, trots att jag är säker på att hon var fullt medveten att hennes rumpa luktade rumpa.

Ärdu säkerpå att hon var medveten om det? Jag måste själv säga att jag precis nyligen insett hur svårt det är att bli helt doftfri där. Det krävs mer än en dusch med tvål så som man skulle tvätta sin armhåla för att bli redo för just den typen av aktivitet. Och redan två timmar senare kan jag inte vara säker på att resultatet håller än. Än mindre om jah duschar på förmiddagen och har sexet runt middagstid eller liknande. Låter ingen röra sig obevakat i de regionerna om jag inte nyss klev ur duschen.
  • Kctj258

Ja Besviken, om du vill få henne att må riktigt jävla kasst för sin kropp så ge henne parfymen. Det var DU som prompt skulle köra in din näsa i hennes rumpa och så blir du förvånad över att det luktar där. Du är ingen fucking gentleman, du är ett svin. Och att kalla tjejens underliv för födelsekanal och mufsilufsa kan vara bland det osexigaste jag har hört EVER!

Svar på tråden Slicka tjejen bakifrån