• i-o

Zopiklon?

Polispotatis skrev 2016-12-31 17:40:09 följande:

Det är alltid någon annan som begått brottet och så djävla synd om den personen....

Det är satan helt rätt att NI får ett hårt straff och i mitt tycke ett alldeles för milt straff.

Nästa gång kör ni över ett barn och hur låter ursäkten då?

Har man en massa skit i blodet ska man inte köra bil, någonsin!

Trollknöl.

Det säger sig självt att man inte framför ett motoriserat fordon om man inte känner sig nykter. Tack och lov finns inte triangelmärkningen kvar.  
  • i-o

Skulle inte oroa mig. Är det så att det är ens minsta risk att det är positivt, notifiera, förklara situationen att det rörde sig om temporär sömnbrist som korrigerades vid provlämnande. De bör förbise det, även om det är positivt i värsta fall ber de sambon återkomma om ett par dagar för ett nytt test. Men det beror iofs också lite av i vilket sammanhang denne förlorade körkortet från början samt hur många rena tester som lämnats innan och hur många som är kvar.

Men en korrigering av sömnsvårigheter är oftast inget problem. Söker man till sjukvården temporärt för just det kan man säkerligen en engångsdos som mycket väl kan ge utslag på bensodiazepiner. Jag skulle inte oroa mig åtminstone, jag har recept. Men har aldrig varit något problem att lämna prover för mig även när jag intagit annat.

Svar på tråden Zopiklon?