Tonåring på nyårsafton?
Vad gör din tonåring på nyårsafton? Skriv gärna hur gammal också.
Står i valet och kvalet med min 15-åring inför nyår och är nyfiken på hur andra resonerar.
Tack!
Vad gör din tonåring på nyårsafton? Skriv gärna hur gammal också.
Står i valet och kvalet med min 15-åring inför nyår och är nyfiken på hur andra resonerar.
Tack!
När jag var 15 var jag med mina föräldrar på deras aktivitet. När jag var 16 var jag med kompisar på en alkoholfri fest.
En 15 åring är såklart hemma med familjen på nyår.
Fram tills sonen var 16 var han hemma. 17 och 18 var han med en kompis. De var hos oss, hemma hos kompisen och lite ute. I år är han 19 och ska fira med sin flickvän på någon fest
Har inga barn själv men började fira nyår med kompisar när jag var 15-16.
15-åringar ska definitivt inte vara ute och stöka på egen hand. 17-18 kan väl vara okej, men aldrig 15, speciellt inte med alla nyförvärv vi nu fått i vårt härliga land.
15-åringar ska definitivt inte vara ute och stöka på egen hand. 17-18 kan väl vara okej, men aldrig 15, speciellt inte med alla nyförvärv vi nu fått i vårt härliga land.
Din 15-åring kommer definitivt hamna på en fest med massor av alkohol och fulla människor, just saying
Din 15-åring kommer definitivt hamna på en fest med massor av alkohol och fulla människor, just saying
På din tid Aa.
Tiderna har förändrats bara på några år faktiskt.
Är själv 17 år och vet med säkerhet att barn börjar att dricka redan vid 13-14 år idag
Jättesynd tycker jag men så är det:/
Alkohol och framför allt fest spelar stora delar i våra tonårsliv
På din tid Aa.
Tiderna har förändrats bara på några år faktiskt.
Är själv 17 år och vet med säkerhet att barn börjar att dricka redan vid 13-14 år idag
Jättesynd tycker jag men så är det:/
Alkohol och framför allt fest spelar stora delar i våra tonårsliv