• Anonym (Bonde söker)

Pungspark

Jag hatar min fru. Jag hatar att hon bedrog mig.

Jag hatar hennes oförmåga till självinsikt och hennes översitteri. Hennes röst när vi argumenterar. Jag hatar hennes lögner. Jag hatar 2016.

Jag hatar vår gemensamma vän som sväljer hennes omskrivningar av sanningen och deras sessioner och hennes gloria när hon kommer hem därifrån.

Jag hatar våra anhöriga som ingen vill stå upp för moral och etik. Jag hatar deras konflikträdsla. Jag hatar att ingen står upp bakom mig.

Jag hatar hennes orättvisa maktövertag i den fastighet jag lagt ner kropp och själ i för oss och våra barns skull. Hennes girighet.

Jag hatar hennes hitlerfasoner mot våra barn. Jag hatar mig själv.

Jag hatar att vara efterklok.

Fan rent ut sagt. Tvi fan. Jävel.

Finns det ingen med ryggrad nuförtiden?

Men en dag reser jag mig.

• Svar på tråden Pungspark
  • Anonym (Sanna)

Låter som om du är med min svågers sambo!

• Anonym (Happy)
    Anonym (Bonde söker) skrev 2016-12-30 22:00:45 följande:

Jag hatar min fru. Jag hatar att hon bedrog mig.

Jag hatar hennes oförmåga till självinsikt och hennes översitteri. Hennes röst när vi argumenterar. Jag hatar hennes lögner. Jag hatar 2016.

Jag hatar vår gemensamma vän som sväljer hennes omskrivningar av sanningen och deras sessioner och hennes gloria när hon kommer hem därifrån.

Jag hatar våra anhöriga som ingen vill stå upp för moral och etik. Jag hatar deras konflikträdsla. Jag hatar att ingen står upp bakom mig.

Jag hatar hennes orättvisa maktövertag i den fastighet jag lagt ner kropp och själ i för oss och våra barns skull. Hennes girighet.

Jag hatar hennes hitlerfasoner mot våra barn. Jag hatar mig själv.

Jag hatar att vara efterklok.

Fan rent ut sagt. Tvi fan. Jävel.

Finns det ingen med ryggrad nuförtiden?

Men en dag reser jag mig.

Soooo.... I take it as you are happily married.
  • Anonym (..)

Säger absolut inte att du ska slå kärringen men...
    Du bör ta mig fan visa vart skåpet ska stå!
    Har ni varit med varann i 20+ år och hon varit lite "översittare" med dig och andra så kanske det blir svårt nu men jag kan ta som ett exempel med ett gammalt ex.

Hon kom ifrån en "rik" familj, bodde i ett stort och dyrt hus i Stockholm, sommarstuga i Spanien osv osv...
    Hon trodde dessutom att hon var så himla mycket bättre än allt och alla på alla möjliga sätt och vis.
    Jag som är hantverkare tröttnade efter 2 år. 
    Innan hade hon inte varit så där dryg mot MIG under dessa 2 år men sedan när hon började vara det mot mig, ja då jävlar...
    Läxade upp henne ordentligt (slog inte henne utan jag menar verbalt nu så ni inte tror något annat), och fan så hon grät när hon sen insåg att allt jag sa var sant.
    Berättade för henne hur hon faktiskt är som person, hur hon ser på andra osv. Och att hon inte är ett dugg bättre än andra.

Hon vart ledsen och drog till sina föräldrar som det lilla barn hon är på insidan.
    Kom tillbaka efter ett par dagar och ville vara kvar, jag som redan hade bestämt mig för att det var nog sa bara 'nej'.
    Och som ni alla vet så ska ju tjejer börja suga osv när de är något som de vill så vi hade sex, jag körde på utav kung och fosterland.
    Hon vart nog riktigt förvånad när jag sen sa att jag inte hade ändrat mig och att hon bara ska packa och dra...

Men se för fan till att visa vart skåpet ska stå! 

• Anonym (Soul)

Sanningen segrar alltid. En dag kommer du se tillbaka på eländet och glädjas åt att du orkade lämna skiten bakom dig.

• pi1520

Hm! Funderar ngn minut. Låter som en verkligt jobbig sitts. Jag tror du har två val (åtminstone). Antingen försöker du överse och anpassa dig för att anpassa dig eller så bryter du o försöker återskapa ditt eget liv. Båda alternativen svider. Men jag förespråkar att återta det egna livet. Jag gjorde det o skulle göra det igen, igen, igen....

• Anonym (Bonde söker)
    Anonym (..) skrev 2016-12-30 23:44:44 följande:

Säger absolut inte att du ska slå kärringen men...

Du bör ta mig fan visa vart skåpet ska stå!

Har ni varit med varann i 20+ år och hon varit lite "översittare" med dig och andra så kanske det blir svårt nu men jag kan ta som ett exempel med ett gammalt ex.

Hon kom ifrån en "rik" familj, bodde i ett stort och dyrt hus i Stockholm, sommarstuga i Spanien osv osv...

Hon trodde dessutom att hon var så himla mycket bättre än allt och alla på alla möjliga sätt och vis.

Jag som är hantverkare tröttnade efter 2 år. 

Innan hade hon inte varit så där dryg mot MIG under dessa 2 år men sedan när hon började vara det mot mig, ja då jävlar...

Läxade upp henne ordentligt (slog inte henne utan jag menar verbalt nu så ni inte tror något annat), och fan så hon grät när hon sen insåg att allt jag sa var sant.

Berättade för henne hur hon faktiskt är som person, hur hon ser på andra osv. Och att hon inte är ett dugg bättre än andra.

Hon vart ledsen och drog till sina föräldrar som det lilla barn hon är på insidan.

Kom tillbaka efter ett par dagar och ville vara kvar, jag som redan hade bestämt mig för att det var nog sa bara 'nej'.

Och som ni alla vet så ska ju tjejer börja suga osv när de är något som de vill så vi hade sex, jag körde på utav kung och fosterland.

Hon vart nog riktigt förvånad när jag sen sa att jag inte hade ändrat mig och att hon bara ska packa och dra...

Men se för fan till att visa vart skåpet ska stå! 

Ja på något sätt ska det göras för jag kan inte ha det så här. Det går bara inte men jag har inte kommit på hur än
  • Anonym (Bonde söker)
    Anonym (Soul) skrev 2016-12-30 23:58:58 följande:

Sanningen segrar alltid. En dag kommer du se tillbaka på eländet och glädjas åt att du orkade lämna skiten bakom dig.

Ja det går inte att leva med någon som förtränger och ljuger. Bakom varje hörn finns en ny lögn
  • Anonym (Bonde söker)
    pi1520 skrev 2016-12-31 00:01:00 följande:

Hm! Funderar ngn minut. Låter som en verkligt jobbig sitts. Jag tror du har två val (åtminstone). Antingen försöker du överse och anpassa dig för att anpassa dig eller så bryter du o försöker återskapa ditt eget liv. Båda alternativen svider. Men jag förespråkar att återta det egna livet. Jag gjorde det o skulle göra det igen, igen, igen....

Jag vet att det är det jag vill men det kommer också kännas för framförallt barnen.
  • Aikido

Jag tror jag hatar dig. Sällan har en trådstart gjort mig så upprörd.

• Anonym (Varitmedomsammasak)

Bryt
    På det det sätter du beskriver är det enda raka att bryta upp.
    Det är smärtsamt men det kommer bli bra i framtiden.
    Barn är smarta. De kommer alltid vara dig närmast.
    Lycka till.

• Anonym (ehm)

Ehm, kanske dags att göra något åt det istället för att knyta handen i fickan och gnälla i smyg.

Du skriver "nd dag reser jag mig", men den dagen kommer aldrig komma av sig självt, den kommer komma när dina kulor växer tillbaka och du gör något åt ditt liv. Den enda som kan lösa dina problem är du, ingen annan kommer göra det åt dig.

• Robert 832

Sorry men grattis! Det kallas äktenskap och det finns en anledning till varför de flesta "players" skyr det som pesten.

Har själv aldrig varit med om att en kvinna kan erbjuda annat i en relation än sex och  just sex är betydligt lättare och roligare om helt ger fan i att lita på kvinnor.

Svar på tråden Pungspark