Bf september följas åt? Sthlm
Hänger på här! BF 3-4 september och stockholmare :)
Är det era första barn eller har ni fler små? Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn :)
Hänger på här! BF 3-4 september och stockholmare :)
Är det era första barn eller har ni fler små? Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn :)
Hej! Hade min sista mens i November, gjort 3 Clearblue tester men fått ett negativt svar, har dock massa symptomer, som får mig att misstänka graviditet, trött hela tiden, en otroligt jobbig halabränna,illamående och ingen mens.. skulle fått den för 3-4 dagar sen.
Någon mer som varit med om något sådant?
Skall testa med ett nytt test imorgon men det är så jobbigt och vänta! Hade ett mf i Oktober i vecka 6 och vi längtar så efter en liten. Blir vårt första.
Kan vi inte skaffa någon HEMLIG Facebook-grupp för bara oss med bf september som bor i Sthlm ?:)
Hej på er alla och STORT grattis till era plus! Själv plussade jag 30/12 så BF 7/9 :) Men måste bara fråga, hur mycket graviditetssymptom har ni? Jag har knappt några, ömma bröst och molvärk i magen till och från men inget annat?? Man blir ju orolig när man knappt känner av det men det kanske är för tidigt? 4+6 idag.
Bor i Uppsala men är i Stockholm en del så är gärna med om jag får :D
Tog ett test på nyårsafton och ja, det är en liten hoppsan! Min sambo är inte sugen alls på en till som han känner just nu så det är väldigt mycket trassel i hjärnan hos mig just nu. Men i grund och botten är han bara orolig över pengar, att fördela uppmärksamheten till tre barn osv. Vi är uppe hos hans föräldrar i norrland också så vi har knappt tid att prata för vi far runt och hälsar på diverse släktingar hela dagarna. Men på fredag åker vi hem igen.
Sen vet jag inte hur långt gången jag är då min mens varit super konstig de senaste två månaderna. Så om det berott på graviditet eller ej vette katten. Men baserat på senaste mensen så är jag i 4+6 idag i alla fall. Tog som sagt strecket på nyårsafton och då var mensen 3 dagar sen, strecket ploppade fram på en gång.

Hej alla! Hoppar gärna på tråden jag också, gärna i Facebook gruppen också om den är
Hemlig jag är i vecka 6 (5+4) och det är andra barnet. Är också supernervös för att något ska hända, men vi får hålla tummarna:)
Vad roligt! Ja det måste vi väl vara? Har inte hel koll på förväntad BF men det lär vi märka sen vid inskrivningen jag har ömma bröst, och mår lite illa. Mitt humör är inte så roligt, upp och ned verkligen. Annorlunda den här gången från när jag var gravid med mitt första barn, hade mensvärk precis som vanligt men den försvann någon dag efter bim. Nu bara molvärk till och från. Men det är olidligt de första veckorna, illamåendet fick jag i vecka 8 sist så får se om det blir så den här gången också..:P
Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.
Jag tror jag också är redo att hänga på i fb-gruppen. Är den fortfarande öppen för deltagare?
Hallå hörre ni! Är FB-gruppen aktiv?