HJÄLP!
Hej! Behöver skriva av mig lite..jag har varit tillsammans och gift med min man i ca 10 år och vi har två barn tillsammans men så har han varit otrogen mot mig sjukt många gånger med olika tjejer under alla åren . Jag kom på honom efter att vi fick vår första son och han var då 2 år gammal..jag blev knäckt i tusen bitar ..otrohet har aldrig funnit hos mina föräldrar eller i min värld han var den första killen jag var kär i på riktigt (var då 16-17 år gammal) idag är jag 27 år..hade aldrig haft pojkvän eller förhållande innan honom heller och jag trodde han kände för mig också då..han hade ingen förklaring till varför o sa att han inte hade gjort de först och en massa och sen helt plötsligt la skulden på mig och sa att jag fick honom till att vara otrogen..jag flyttade ut o sen försökte vi igen efter några månader..han va otrogen igen efter några månader till och la skulden på mig igen kallade mig för hora o snackade skit om hur jag såg ut att jag inte har stor rumpa o får ont av sex..jag förlät honom igen ..blev gravid med andra barnet o han lovade att inte göra så igen men nej fortsatte under tiden jah var gravid o så har de varit under alla dessa åren..men jag försökte bara laga ältenskapet och för mina barns skull ville jag inte skulle växa upp med separerade föräldrar..dumt gjort av mig men jg älskar honom verkligen men känner ändå mig jätte olycklig och misslyckad lämnad ensam har gått upp i vikt på grund av sorg efter varje gång han har sårat mig ..har aldrig bort ensam tidigare heller och vi har precis köpt lägenhet bott i två månader för någon dag sen bråkade vi han va nonchalant elak o kall mot mig helt plötsligt vilket han inte varit under ett helt år han har varit riktigt bra mot mig men för att jag hade svamp i underlivet i några dagar som jag tog medicin för och kunde inte ha sex med honom och han råkade avslöja sig själv att han har varit otrogen igen o idag har han erkänt att han har varit otrogen igen på grund av att jag inte "ger" honom något (sex) o sen säger han att de har varit så i alla år att han ibland vill ha sex 3 gånger per dag o ibland ingen gång o de e olika men att jag ska ge honom när han vill o därför går han o har sex med andra för han inte får något av mig ( vi har sex 3-4 gånger i veckan ibland mer ) och han vill göra de trots att jag står o lagar mat eller städar eller barnen e vakna o vår stora kille är 7 år gammal o jag tycker inte de e okej men han förstår inte de ..VAD HADE NI GJORT I MIN SITUATION ? Hjäläälp ????