Propavan + alkohol?
Hej! Jag mår inte så jätte bra just nu. På nyår drack jag alkohol kombinerat med 2st (50mg) propavan. Jag blev dåsig och fick lite svårt att röra vissa fingrar bara. Jag har en underbar pojkvän, snälla vänner och en snäll familj men ingen av dom ser mig. Min pojkvän är ganska frånvarande och allt kretsar kring han jämt. Jag har historik av dåligt mående. Så jag vill ta flera Propavan kombinerat med alkohol. Mitt mål är att hamna på sjukhus, vill inte dö. Vill bara veta vilken mängd tabletter som är gränsen för att hamna på sjukhus? Jag väger som Max 50kg och är ganska kort så utgå från det i ert svar! Jag vill inte ha svar där folk uppmanar mig att skaffa hjälp eller ringa psykolog. Jag har testat allt det, det funkade ej. Jag ville då ta mitt liv, nu vill jag ej dö längre, allt jag vill är att få lite uppmärksamhet av min familj och framför allt min pojkvän. Vill att dom ska inse efter alla dessa år att jag är nära gränsen till att jag verkligen inte orkar mer. Endast seriösa svar tack!