• B B B

Bf sept 2017

Hej!

Plussade i förrgår och BF blir den 14/9 enligt sista mensen.. Har en dotter som blir 4 i mars, blir roligt med en liten igen! Mår bra än så länge men är väldigt trött..

Grattis till alla här! :)

• B B B
    Emmsan89 skrev 2017-01-08 09:51:53 följande:

Bf 15/9-17....håller tummarna väldigt hårt denna gång. Ett MA i augusti (upptäcktes i v.12) fick tabletter och framkallade missfall hemma...hemsk upplevelse.. fick feber men 1177 nekade mig att komma in då jag bara hade 38,5..årerbesökstiden två dagar senare och jag går in på toa och det fullkomligt forsar blod...stänker på väggarna och febern ökar drastiskt till 40... infektion och jätte dåliga värden..sänkan va käpprätt åt h*lvete... skrapning och observation i 3 dygn. Sen ett missfall i v.6 i oktober... NU tredje gången gillt! Är i v.5 nu... grattis till alla era plus????

Ush låter verkligen hemskt! Hoppas att allt går som det ska denna gången!

Ska hålla tummarna för alla i tråden men lite extra för er med dåliga erfarenheter i bagaget!
  • B B B
    Leaaaa skrev 2017-01-08 13:54:04 följande:

www.facebook.com/groups/543837445817569/

Läste att ni inte kunde hitta gruppen så nu länkar jag den istället och gjort lite ändrar så ni borde hitta den om ni söker på "sweet bull" bland grupper :)

Nu har jag också ansökt om att få gå med!
Svar på tråden Bf sept 2017