• Emmsan89

Bf sept 2017

Bf 15/9-17....håller tummarna väldigt hårt denna gång. Ett MA i augusti (upptäcktes i v.12) fick tabletter och framkallade missfall hemma...hemsk upplevelse.. fick feber men 1177 nekade mig att komma in då jag bara hade 38,5..årerbesökstiden två dagar senare och jag går in på toa och det fullkomligt forsar blod...stänker på väggarna och febern ökar drastiskt till 40... infektion och jätte dåliga värden..sänkan va käpprätt åt h*lvete... skrapning och observation i 3 dygn. Sen ett missfall i v.6 i oktober... NU tredje gången gillt! Är i v.5 nu... grattis till alla era plus????

• Emmsan89

Tack alla fina för stödjande kommentarer!Bor i uppsala län.. Är jäkligt dålig på det här med familjeliv men man lär sig väl:) längtar tills man får mer symptom än bara molvärk den gör mig bara orolig... tänk att få ligga och kaskadspy, få dille på nån konstig sak, ont i pattarna så att man knappt kan röra sig....det längtar jag till:) ser det som ett steg i rätt riktning. Kram till er alla blivande septembermammor ..

• Emmsan89
    Sooff skrev 2017-01-09 11:27:53 följande:

Med mitt första barn hade jag inga symptom alls i början och jag önskade att jag åtminstone kunde få må illa som en bekräftelse på att jag faktiskt är gravid.

Det fick jag äta upp sedan, mådde illa och spydde från v.8-17 och fy så jobbig det var! :)

Åh det.låtet som drömmen...haha faktiskt...såklart man ska glädjas åt att må bra men psykiskt mår jag nog bättre om jag ligger å kräks...om man får vara så trotsig:) men ska få göra tidigt VUL eftet allt som hänt så det känns som en tröst...
  • Emmsan89
    Mediamamman skrev 2017-01-13 08:58:44 följande:

Dags för vul nu kl 0935 med en doktor Axel, ingen chans att de är en tjej va? Höhö

Haha axel kan ju vara en förkortning till axelina ????.. hur gick det på VUL?
Svar på tråden Bf sept 2017