Inlägg från: Äntligen2017 |Visa alla inlägg
  • Äntligen2017

Bf sept 2017

Joinar er också!

27år och första barnet.

Jag har haft symptom sen 6 dagar efter äl, så här konstiga saker som ömma finnar på ryggen, illamående när jag åkte bil, extra törstig osv.

Nu tror säkert flera att jag letat symptom, och att det finns andra anledningar till symptomen. Det trodde jag själv första gången jag var gravid, men jag känner tydligen min kropp läskigt bra!

Är det någon mer som känner så?

• Äntligen2017
    Timdra85 skrev 2017-02-01 16:13:05 följande:

Hej.

Fler som mår skit? Inte just av illamående tänker jag nu utan bara känner att man tappt allt. Jag har ingen lust till något alls. Vill inte jobba inte fixa hemma,gör inget alls i form av mat eller disk orkar typ inte äta eller va med min snart 3 åring eller sambo. Vart är lusten? Ska de va såhär. Minns inte det här från förra gången. Samt mår illa ungefär hela jävla tiden. Orkar inte mer. Snälla är det fler som "tappat" det eller är det bara jag? Gravid i V 9.

Jag mår också sådär att jag tycker allt är mer eller mindre pest.. Framförallt det som jag var jättenyfiken över på jobbet, längtade efter de mål vi har osv, men nu tycker jag det är helt meningslöst att ens starta datorn ????
Svar på tråden Bf sept 2017