• m12345

Bf sept 2017

Hej alla!

Jag har bf 17 sep men har tid planerad för kejsarsnitt redan 11 sep så räknar verkligen ner dagarna nu och på ett sätt känns det som evigheter kvar men samtidigt som det verkligen snart är dags! Jobbar ni fortfarande? Jag hade tänkt jobba till 1 sep men är då trött nu då försöker nog gå en vecka tidigare.

• m12345
    Smus81 skrev 2017-08-18 11:49:53 följande:
    Ja, jag gör liksom lite tvärtom. Sista semesterdagen idag och tillbaka på jobbet på måndag. (BF 12/9). ;)
    Ska du jobba ända fram till det smäller sen? Jag är så sjukt omotiverad på jobbet också så det spelar nog in att jag vill gå tidigare :)
  • m12345
    Juliii86 skrev 2017-08-18 19:33:05 följande:

Hej!

Jag jobbar inte, tog ut graviditetspenning nu direkt efter min semester som var i juli och planerar inte komma tillbaka förrän i September med planer på att byta jobb. Vad starkt av dig och jobba så länge, vad jobbar du med?

Jag har stillasittande jobb inom försäljning med ett ganska stort team som ska lämnas över till en annan chef nu på onsdag-torsdag så jobbar denna vecka ut och blir nog hemma sen! Man vill ju inte bli för rastlös heller men skönt att läsa lite böcker, laga mat och fixa med bebisgrejer sista veckorna!
  • m12345

Mitt vatten gick imorse så nu är jag inlagd för att få ett akut snitt under dagen! Så ni som inte packat väskor etc - gör det! Min BF var 17 sep och jag har inte haft några känningar senaste dagarna förutom trött och att magen varit stenhård!

• m12345
    erijon skrev 2017-08-21 11:22:37 följande:

Oj! Vilken vecka är du i då?

All Lycka till dig och bebis att det går bra nu.

Får jah fråga varför du ska akutsnittas?

Första barnet? :)

Jag gick precis in i vecka 37 så 36+0. Hade planerat snitt eftersom första barnen blev akut snitt efter mycket långdragen förlossning. Allt har gått jättebra, 13.09 kom en 48cm och 2,7 kg liten tjej ut. Nu vilar vi och försöker mara henne så hon inte tappar vikt!! Lycka till alla <3
Svar på tråden Bf sept 2017