Varför svarar dem inte??
IngenSomGillarMig skrev 2017-01-03 19:22:20 följande:
Så, det är creepy att få ett meddelande på Facebook där personen fysiskt inte kan få tag på dig, men det är helt lugnt att en främmande kille kommer fram till dig på stan där man aldrig vet vad han tänker göra. Där är du både psykiskt och fysiskt utsatt men på Facebook går det att blocka snubben. Det går inte ihop för mig, visst kanske lite mer intressant om någon kommer fram till mig, men i dagens samhälle så kan det vara försök till stöld, sexuellt pådrag och mer. På Facebook går det ju ändå att skydda sig merOm du verkligen vill ha tips så kan jag ge dig ett till: fundera på vad det är som gör att du skriver just till dessa tjejer. De flesta av oss kan sniffa oss till en kille som bara är ute efter "en tjej" på mils avstånd och håller oss borta från dessa. Jag är gammal nog att minnas lunarstorm och helgon, och det var galet många killar som kunde skriva "Hej läget" till 90% av alla tjejer som dök upp på "nyss inloggad"-listan. Killar som däremot är intresserad av oss som de individer vi faktiskt är kan man däremot tvärtom bli glad över om man får ett uppmärksammande meddelande från.