• Oljud

Varför svarar dem inte??

Meebo skrev 2017-01-03 19:16:00 följande:
    Kanske svårt att förstå för att alla tycker inte alls det är creepy.

Ingen jag känner i åldern mellan 13-40 tycker det är creepy och vissa av oss får text på facebook/skype minst varje vecka från okända och har inga problem alls med att svara oavsett vilken de som skriver till oss är.
    Du tycker seriöst inte det är creepy när 18 åringar stöter på 13åringar? Överkåta 18 åringa VUXNA män som sitter och förjöljer 13 åriga BARN på fb och detta är fullt normalt beteende enligt dig? WOW realy, om du och dina vänner tycker det får ni stå för det, för jag kan GARATERA att dom fletsa inte håller med er
  • Oljud

Du måste förstå att det finns rätt platser för rätt typ av umgänge,dejting sidor krogen osv mer acceptabla platser att stöta på folk ,men bara att ta första bästa random människa som du se på fb eller irl anses som creepy .Du gör saker på fel sätt därför misslyckas dum och så länge du vägrar inse detta kommer du förbli singel

• Oljud
    Meebo skrev 2017-01-04 14:40:41 följande:
    Jag menar naturligtvis normal vardagskonversation som det står i TS typ "Hej, hur är det?" "Hallå, vill du prata med mig någon gång?" och inte som "Hej, du är snygg, prata?" Vad söt du är, ring mig?" och liknande.
    Aha ok då förstår jag vad du menar, men hur som helst ts behöver lära sig att göra saker på rätt sätt. Att bara söka ut allt man ser och stöta på det för det råkar vara motsatta könet kommer ha en väldigt liten chans att lyckas,dessutom säger ts text mig att han är skit desperat, vilket han också bör arbeta på om han vill ha en tjej
Svar på tråden Varför svarar dem inte??