• offff

Min sambo är jämt trött!!!

Hej allihopa ????????

Det är så att jag börjar tröttna på min sambo hon är jätte trött jämt och vill sova om dagarna

Alltid när hon är ledig eller efter jobbigt inget blir gjort hemma, jag får fixa typ allt efter jobbet och träningen!! Jag börjar bli less på det va fan ska man göra?

• Svar på tråden Min sambo är jämt trött!!!
  • Anna59
    offff skrev 2017-01-03 16:50:31 följande:

Hej allihopa ????????

Det är så att jag börjar tröttna på min sambo hon är jätte trött jämt och vill sova om dagarna

Alltid när hon är ledig eller efter jobbigt inget blir gjort hemma, jag får fixa typ allt efter jobbet och träningen!! Jag börjar bli less på det va fan ska man göra?

Jobbar du också om dagarna?
  • myskmalva

Prata med henne om hur hon mår! Hjälp henne att söka vård om hon behöver det!

• fluu

Har hon gått till läkaren på sistone? Om inte är det kanske dags. Det finns ju sjukdomar som orsakar enorm trötthet.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Guldlåck

Om hon inte vet varför hon är så trött, graviditet tex, så borde hon träffa en läkare.

• BandAnna

Kan exempelvis vara näringsbrist, sköldkörtel, depression eller något annat. 
    Har du pratat med henne och vad har hon sagt? 

• Themis

Be henne kolla upp de vanligaste värdena på vårdcentral och ta det därifrån.

Järnbrist, B12-brist, sköldkörtel osv som ovan skriver.

Silence is golden. Duct tape is silver. /unknown
  • offff

Hon har varit hos läkare flera gånger och det visar sig att inget är fel! Jag har pratar med henne men hon blir bara ledsen och mer trött ???????? Vetefan va jag ska göra!! Det har gått en ganska bra period! Man tröttnar

• fluu
    offff skrev 2017-01-03 18:32:13 följande:
    Hon har varit hos läkare flera gånger och det visar sig att inget är fel! Jag har pratar med henne men hon blir bara ledsen och mer trött ???????? Vetefan va jag ska göra!! Det har gått en ganska bra period! Man tröttnar
    Har hon varit i kontakt med psyk då? Eller kan det vara så att hon är vinterdeppig? Vissa människor blir enormt påverkade av mörkret.
  • offff

Nej hon har inte varit i kontakt med psykolog! Det kan vara så som du sa vinterdeppig,, men vad ska jag göra? Jag börjar bli trött på det!

• fluu
    offff skrev 2017-01-03 18:48:11 följande:
    Nej hon har inte varit i kontakt med psykolog! Det kan vara så som du sa vinterdeppig,, men vad ska jag göra? Jag börjar bli trött på det!
    Psyk eller åtminstone en terapeut på vc skulle jag rekommendera. Jag förstår att det är jobbigt för dig. Det du kan göra är att verkligen visa att du vill hjälpa henne för hennes skull. Uppmuntra henne att söka hjälp, säg att det blir bättre för er då, att du följer med henne till vården om hon vill, men att ni måste få till en förändring så att inte allt går åt helvete. Men utan att få henne att känna att allt är hennes fel.
  • Trippelmamma76

Det låter faktiskt som att du är mer irriterad för din egen skull än genuint orolig för hennes hälsa. Hoppas inte att det stämmer...

• offff

Det gör jag! Jag uppmanar henne jämt att söka vård och det gör hon men det spelar ingen roll som sagt! Klart jag stöttar henne

Svar på tråden Min sambo är jämt trött!!!