Min tjej tvättar inte sitt underliv på mer än 24h
Är tillsammans med en tjej sedan ett år tillbaks. Allt känns bra förutom lite bråk och tjafs som alla par går igenom. Vi kommer från helt olika bakgrunder och har lite olika krav på både oss själva och omgivningen. Jag har dock inte låtit detta hindra mig från att ha en relation med henne. Jag är 37 och hon är 27. Jag har lyft barnfrågan eftersom det är intressant för mig. Hon är inte intresserad just nu men säger att hon kanske blir senare. Jag tolkar detta som ett dåligt tecken. Att hon inte älskar mig tillräckligt. Det är det första problemet. Det andra problemet är att hon inte verkar bry sig om sin hygien. Hon slarvar ofta med att raka sig både där nere och under armarna, Hon vet att jag uppskattar detta men säger att hon själv bestämmer över sin kropp. Igår(tisdags) kom det fram att hon inte hade duschat sedan måndag eftermiddag. Då hade hon jobbat under tisdagen (hon jobbar inom vården). Jag frågade henne om hon inte ens hade tvättat sitt underliv varpå hon sa nej och såg inga fel med det. Hon sa att hon själv bestämmer när hon ska tvätta sig och ser inga problem med att det går någon extra dag utan att hon tvättar sig. OM vi skulle haft sex skulle hon ha gått och tvättat sig sa hon men annars ser hon ingen mening med att tvätta sig varje dag.
Jag vill fråga er tjejer - är detta verkligen normalt? Haft ett 20 tal relationer innan henne och aldrig varit med om detta förut. Jag får samma intryck som med barnfrågan, att hon inte älskar mig eftersom hon inte verkar bry sig.