Inlägg från: littlepixiegrl |Visa alla inlägg
  • littlepixiegrl

Inbillande testnarkoman?

orzia1 skrev 2017-02-12 20:25:09 följande:

Skrev precis i en annan tråd

Har köpt graviditetstest av en kompis, har räknat efter och insett jag inte kommer göra gång på alla oavsett om jag testar typ 10 test per månad i flera månader.. Om någon vill köpa så maila mig här eller skicka ett SMS 0731578940 . 4 kr styck plus porto och det är stickmodell..

Innan jag köpte de av min kompis så köpte jag från billiga tester och som du skriver så gick det åt en förmögenhet. Nu köper jag inte digitala förrän jag fått plus på de billiga och det gått några dagar över bim.

Jag brukar räkna mina mf blödningar som mens och utgå från det nät jag sen kollar ägglossning osv.

Jag köper gärna lite teststickor av dig om du har kvar? :)
    @-`-,-- Isobel Róisín f. 22 maj -09 och Annie Josefine f. 30 januari -12 --,-´-@
  • littlepixiegrl

Hej förresten allihopa! :)

Jag tog ut min hormonspiral 23/1, tror att jag hade äl 10/2 (jäkla otydliga och svårtolkade stickor!) och väntar isf på bim den 20/2. Hade iaf en lutealfas på runt tio dagar innan andra barnet, så jag får gissa på att jag har det fortfarande! Innan första barnet hade jag ingen koll på min cykel alls mer än att den var väldigt regelbunden. Hon var en liten hoppsanbebis när vi slarvade med skydd en gång :D

@-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
Svar på tråden Inbillande testnarkoman?