• Äldre 5 Jan 12:23
    9383 visningar
    4 svar
    4
    9383

    Dags för klomifen - erfarenheter?

    Okej. Efter ett år med ett tidigt MF, och annars ingenting - fick jag idag 50 mg klomifen utskrivet. Skall starta nästa vecka, CD3 och äta i 5 dagar. Och testa detta i fyra månader. Händer inget inom den perioden skall ny undersökning göras.

    Dela snälla gärna med er av era erfarenheter gällande detta. Jag lever i en blandning av hopp för att de äntligen gör något, och förtvivlan inför ifall det inte fungerar..

  • Svar på tråden Dags för klomifen - erfarenheter?
  • Äldre 5 Jan 13:07
    #1

    Hej!

    Jag gjorde tre behandlingar med Pergotime (typ samma som klomifen) och det gav en graviditet men dessvärre tidigt missfall. På mig verkade det inte alls. Gjorde slemhinnan tunn och mina äl flytningar uteblev. Men det har fungerat på många vet jag. lycka till!

  • V89
    Äldre 14 Mar 07:55
    #2
    lottaliten skrev 2017-01-05 12:23:00 följande:

    Okej. Efter ett år med ett tidigt MF, och annars ingenting - fick jag idag 50 mg klomifen utskrivet. Skall starta nästa vecka, CD3 och äta i 5 dagar. Och testa detta i fyra månader. Händer inget inom den perioden skall ny undersökning göras.

    Dela snälla gärna med er av era erfarenheter gällande detta. Jag lever i en blandning av hopp för att de äntligen gör något, och förtvivlan inför ifall det inte fungerar..


    Hej. Jag har diagnosen pco och jag har två döttrar som båda blev till med Klomifen.

    Köpte själv från goldpharma och åt 2010 och 2014. Min lilla blir 2 år i april och den stora blir 6 å i augusti.

    Tog sig på första, respektive andra försöket med klomifentabletterna.

    Nu har jag sen tidigt igår morse haft/har kraftiga ägglossningsmärtor och fick plus på stickan igår, så nu är det på g igen ;) (har ätit Klomifen denna gång med).

    Hur har det gått för dig? Ser att detta inlägg skrevs i Januari :)
  • Äldre 11 May 10:12
    #3
    Hej! Jag beställer droger på medicineronline.net/ ibland. Glad att hjälpa till.
  • Tue 20 Sep 2022 17:28
    #4
    +1

    Köpa Clomid - https://ibright.lv/klomifense.htm Klomifen fungerat bra för mig.

Svar på tråden Dags för klomifen - erfarenheter?