Sen abort i vecka 15
Hej, jag går igenom mina känslor efter en abort som jag själv tog beslut om & jag vet att jag tog beslutet för att jag själv kämpat med att räcka till för de 2 barn jag redan har!
Jag mår trots detta sååå dåligt över min förlust och jag blir fysiskt illamående!
Jag saknar min lilla ängel ngt otroligt och jag hoppas innerligt att denna känsla ska försvinna!
Jag skriver detta för att du ska höra från ngn annan att du inte är ensam, jag gick in här för att jag känner mig ensam och jag räknar dagarna och tvingar mig själv att inte tänka hur,vart & om jag behållt!
Jag vet att jag och andra lever med detta beslut för resten av livet men jag måste acceptera mitt egna beslut även om jag önskar det ogjort! Jag har tagit ett förnuftigt beslut som jag får medhåll för, men det förändrar inte hur dåligt jag mår idag :(
Om jag blir välsignad med ett barn igen, ska jag ta emot det och jag vet hur kämpigt livet är med barn,själv, med egna svårigheter!
Men jag kommer inte utsätta mig själv för denna smärta igen!
Jag hoppas du kan läka dina sår och se så som jag vill se... att din egna lilla ängel där uppe le ner mot dig och ser ner på dig med kärlek och förlåtelse!
Och att han/eller hon kommer tillbaka till dig när det är menat!