UnderbaraLillaÄlskadeJag Äldre 5 Jan 21:15 194 svar Återställ Anmäl Du ogillar detta De säger snippa fast jag bett dem låta bli! Tänk om det andra barnet föräldrar kräver att man säger snippa? Kanske du borde ha nanny istället
UnderbaraLillaÄlskadeJag Äldre 5 Jan 21:17 #87 Återställ Anmäl Du ogillar detta Anonym (Mamman) skrev 2017-01-05 18:40:09 följande:Jo, de har betalt för att ta hand om henne och då ska de respektera mina önskemål. Det kom upp när flickorna lekt nakna i sandlådan (dålig uppmärksamhet också för övrigt) och fått sand i springan.Springan ja det är också ett namn många kallar snippan för. Så varför kallar du den för springan helt plötsligt när ditt barn enbart får säga fiffi?
UnderbaraLillaÄlskadeJag Äldre 5 Jan 21:19 #88 Återställ Anmäl Du ogillar detta Anonym (Mamman) skrev 2017-01-05 18:47:03 följande:Jo det gjorde vi också ibland. Annars sa vi mest musen fast det tycker jag inte låter bra idag..Se där återigen har du själv använt massor av olika ord för underlivet men du berövar din dotter på ett stort ordförråd.