Jag har sned kuk, normalt?
Hej!
Jag tänkt väldigt mycket på min kuk som är sned!
Den har en böj åt vänster och jag undrar om det är normalt?
Har det någon betydelse vid sex? Tänkte om det är så att den missar g-punkten i tjejen eller så?
Hej!
Jag tänkt väldigt mycket på min kuk som är sned!
Den har en böj åt vänster och jag undrar om det är normalt?
Har det någon betydelse vid sex? Tänkte om det är så att den missar g-punkten i tjejen eller så?
Påverkar inte funktioner och inget konstigt. Ganska vanligt. Är den för snett kan man korrigera med kirurgi.
Helt normalt och väldigt vanligt att den är böjd åt något håll
Oroa dig inte! Jag gillar sneda snoppar! Blir nästan besviken varje gång en snopp är helt rak.
Googla på PTV eller PTH.
PTV - Pitt Till Vänster
PTH - Pitt Till Höger
Det är alltså en vanlig betäckning på en penis som är böjd åt antingen vänster eller höger.
Det har att göra med vilket håll den ligger åt i kalsongerna.
Vill du ha den mer åt andra hållen så är det bara att rätta till det, dock så kan det vara rätt svårt.
Efter ett par dagar eller typ en vecka så bör den vara ganska rak.
Vill man då fortsätta ha den rak får man se till att den ligger nedåt och inte åt sidan mot något av låren.
Jag själv hade PTH när jag var cirka 15-16 år gammal. (Hade säkert det innan också men inte förrän då jag la märke till det)
Tyckte att den borde stå rakt ut som de gör i porrfilmer så jag läste på lite så efter en vecka eller två (notera att jag då fick se till att den låg åt vänster HELA tiden) så stod den rakt ut vid stånd.
Sedan så fortsatte jag att ha den åt vänster och efter ett par veckor till så började den sakta men säkert böja sig åt vänster.
Visste då att för att den ska hålla sig rak så måste jag ha ballen rakt ner och det kan jag tyvärr inte.
Säger absolut inte att jag har en hästkuk i brallorna men den är inte liten om man säger så, sedan så är pungen ganska stor också så att ha den rakt ner i byxorna funkade inte för mig.
Så jag har fortsatt ha PTV sen jag var cirka 15-16 år gammal.