• Anonym (??)

Var får jag tag på en Bibel?

Var kan jag få tag på en Bibel billigt? Hittade en att köpa på en sida med böcker som jag tänkte köpa i "sista utväg", men vill hellre ha billigare.. eller kanske gratis om det vore möjligt (?).

Inte låna på bibliotek, jag vill äga den.

Var brukar man få tag på Biblar?

• Svar på tråden Var får jag tag på en Bibel?
  • Anonym (B)

Bokaffärerna och på nätet

• Glinda från Oz

Det brukar finnas begagnade på antikvariat, Myrorna eller andra ställen där det säljs begagnade böcker.

• Kjell2

Second handbutik eller antikvariat kanske. Eller fråga någon kyrka.

• Carambolan

Några idéer är second hand-butiker, tradera eller din närmaste kyrka.

• Anonym (??)
    Frontline skrev 2017-01-06 10:29:38 följande:

Googla på gratis bibel har du testat det?

Simsalabim trosorna försvinn :)
    Öh ja, kom fram till en sida där jag måste fylla i mina uppgifter för att de sedan tydligen ska skicka en gratis Bibel.

Vad är problemet med att få hjälp och fler tips via en tråd? Eller får du ont i kroppen varje gång en tråd skapas?
  • Anonym (Kyrkan)

Du kan ju alltid testa att gå till kyrkan och fråga där :)

• Frontline
    Anonym (??) skrev 2017-01-06 10:33:59 följande:
    Öh ja, kom fram till en sida där jag måste fylla i mina uppgifter för att de sedan tydligen ska skicka en gratis Bibel. Vad är problemet med att få hjälp och fler tips via en tråd? Eller får du ont i kroppen varje gång en tråd skapas?
    Hoppsan detta var ju ett tips..
    Om du inte fyller i dina uppgifter hur tror du annars du ska kunna få den hemskickad?
  • Anonym (??)
    Frontline skrev 2017-01-06 10:37:02 följande:
    Hoppsan detta var ju ett tips..
    Om du inte fyller i dina uppgifter hur tror du annars du ska kunna få den hemskickad?
    Jag är osäker på själva sidan antagligen.

Någon som vet ifall de bakom Jesus.se är jehovas vittnen? Kan de då spara mina uppgifter/adress för framtida hembesök?

Och ni som tipsat om kyrkan.. kan jag bara gå dit och fråga ifall de säljer en?

Känner mig sjukt dum i mina frågor, bra att man kan vara anonym..
Svar på tråden Var får jag tag på en Bibel?