• Anonym (intresserad)

kan man fråga en kille som man har träffat 4 gånger var man står? Och hur han känner?

Jag har träffat en kille 4 gånger och jag känner mig väldigt intresserad av honom, är dock osäker på hur han känner. Kan man fråga eller är det för tidigt?
    Jag har vuxen och har barn, så jag är ingen tonåring...

• Svar på tråden kan man fråga en kille som man har träffat 4 gånger var man står? Och hur han känner?
  • Anonym (intresserad)

Var det en konstig fråga? Läst 49 gånger och inget svar, hade varit så tacksam om någon skulle vilja skriva ner sina tankar om detta... 

• Inchthing

Varför skulle du inte kunna fråga  ?

• Anonym (intresserad)
    Inchthing skrev 2017-01-08 16:17:34 följande:

Varför skulle du inte kunna fråga  ?

Tänker att det kanske är för tidigt, att man kanske pressar honom då?
  • Anonym (njet)

Nej, det tycker jag inte att du ska. Det är pressande och needy. Egentligen tycker jag i princip att man aldrig ska behöva fråga det utan det märker man väl efter hand om känslor finns. Är det så oklart att man måste fråga så är något fel, så resonerar jag.

• Inchthing
    Anonym (intresserad) skrev 2017-01-08 16:19:12 följande:
    Tänker att det kanske är för tidigt, att man kanske pressar honom då?
    Du kan väl ändå alltid fråga vad han tycker och känner....
  • MammAmma

Jag hade inte frågat efter bara fyra träffar och jag hade definitivt inte velat få frågan ställd till mig efter så kort tid.

• Anonym (intresserad)
    Anonym (njet) skrev 2017-01-08 16:20:23 följande:

Nej, det tycker jag inte att du ska. Det är pressande och needy. Egentligen tycker jag i princip att man aldrig ska behöva fråga det utan det märker man väl efter hand om känslor finns. Är det så oklart att man måste fråga så är något fel, så resonerar jag.

Ja, men jag känner nog att han inte är där jag är, jag är redo för ett förhållande men tror inte att han är det. 
    Ska jag bara låta det rinna ut i sanden?
  • Inchthing
    Anonym (intresserad) skrev 2017-01-08 16:23:12 följande:
    Ja, men jag känner nog att han inte är där jag är, jag är redo för ett förhållande men tror inte att han är det. 
    Ska jag bara låta det rinna ut i sanden?
    Redo för ett förhållande med han efter 4 träffar?
  • Anonym (intresserad)
    Inchthing skrev 2017-01-08 16:24:34 följande:
    Redo för ett förhållande med han efter 4 träffar?
    Nej, nej, inte med honom så, utan jag menar redo för att gå in i något förhållande om det känns rätt... 
  • Inchthing
    Anonym (intresserad) skrev 2017-01-08 16:26:04 följande:
    Nej, nej, inte med honom så, utan jag menar redo för att gå in i något förhållande om det känns rätt... 
    Tänkte väl det hehe....
Svar på tråden kan man fråga en kille som man har träffat 4 gånger var man står? Och hur han känner?