Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

Farmen

Ansluter mig hit:) första året jag ser och är fast rejält. Fast tycker de är ganska dåligt egentligen haha. Gillar att de kom in folk från skogen :)

• Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-07 22:39:58 följande:

Välkommen hit och diskutera. Jag har nog sett alla Farmen program från det det började och tycker om programmet.

Det är kul att följa människor från olika delar av Sverige hur dem klarar att bo och jobba tillsammans.  Hur dem klarar att inte få röka, inte ha mobiltelefon inga moderniteter.

Man såg redan i börja av årets Farmen att det var några som inte klarade av detta.

Jo det är verkligen en salig blandning av människor. Började kolla då linnea är från samma by som jag så vet vem hon är (även fast jag är äldre haha)

Jag hade inte klarat farmen det är ja säker på! Är livrädd för djur hahaha.

Hoppas de blir lite mer fart här i Tråden:)
  • Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-07 22:54:20 följande:

Linnea är väl från Norrbotten eller var det Norrland?

Jag är också äldre och kommer från Norrbotten. Bor dock numera i södra Sverige.

Jag skulle nog kunna klara Farmen då vi hade kor, kalvar, gris, lamm, katt och hund när jag växte upp. Har mjölkat kor, men om jag skulle orka i dag med kronisk värk vet jag inte.

Tråden har som tystnat ner eftersom.....Varför vet jag inte....Jag med hoppas att tråden tar fart igen.

Haha du har så rätt. Bara ja som är van o skriva Norrland här för o inte avslöja allt. Norrbotten o gällivare är de

Du har gjort tvärtom mig. Jag kommer från södra Sverige men bor nu i norr:) vad roligt med massa djur! De är så söta på avstånd! Jobbigt med kronisk värk i händerna:(

Jag älskar o skriva/diskutera och har för mycket frihet så nu ser vi till att få igång tråden!

Vad tycker du om torpet?
  • Treansresa

Oj.missat att det skrivits här.

Jadu linnea, tycker inte om skitsnack riktigt, men tv har fått fram hur hon är. Bortskämd och pappas pengar är bra:)

Jag hoppas inte linnea och bettan kommer tillbaka. Har riktigt svårt för båda

Ja Alexander, tror också att han bara är där för att bli en 10 minuters kändis. Tror tyvärr inte att han kommer lyckas. Hoppas han eller robban blir förstekämpe. Har haft svårt för robban sedan dag ett:(

• Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-08 22:21:30 följande:

Jag med har haft svårt för Robban från dag ett, men han jobbar i alla fall mot vad Alexander gör.

Precis och jobbar man inte har man inget där att göra!
  • Treansresa

Jag är också missnöjd. Tycker Stina verkar ha gjort massor och klagar inte på allt längre. Undra vem hon väljer. Tror syl.. Är stark så de kan bli farligt.

Robban eller Alex borde de ha blivit! Klarar robban mindre o mindre för varje avsnitt. Det Alex håller på med är ju bara äckligt :(

• Treansresa
    Linnis92 skrev 2017-02-09 21:55:50 följande:

Håller med ! Kräks lite i munnen varje gång jag ser Robban och Alex

Precis robban tror han kan bestämma efter hur de behagar mef möten och allt. Okej om man i nte vill berätta hur man mår i detalj, men säg bara nå ytligt som bra istället då.

Alex tycker jag som sagt är sliskig, men är säkert så, ju mer sex o grejer ju mer samarbete sedan.
  • Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-09 22:02:05 följande:

Det blir svårt för Stina att välja då alla andra tjejer är yngre och starkare, men frågan är om det blir kunskap så vet jag inte hur det skulle gå för Syljan eller vad hon heter. Helt klart kommer den som blir andre kämpe och välja styrka då dem vet att Stina har ont i sina händer. (Tråkigt, men sant)

Ja Alex hade fått bli förste kämpe för jag kan inte med hans lathet.

Robban med för att han har så hetsigt humör så han kan åka ut. 

Jag tror också det blir styrka pga händerna

Vad har ni för favoriter? :)
  • Treansresa
    Linnis92 skrev 2017-02-09 22:10:08 följande:

Jag gillar Nicklas, Timmy och Alexandra.

Nicklas har jag svårt att få nå grepp om. Han får inte så mycket tv tid. Men de lilla man ser verkar han vettig och jobbar.

Timmy och Alexandra är ju jättemysiga:) hoppas dom går långt.

Maria har faktiskt börjat växa lite i mina ögon igen. Ska bli intressant att se om de fortsätter
  • Treansresa

Äntligen som jag har längtat! Hoppas stina klarar idag=)

Svar på tråden Farmen