• Anonym (Stora)

Ser man smalare och yngre ut med små boobs?

Kvinnor med stora bröst ser tjockare och äldre ut än kvinnor med mindre bröst va? Tänker på "normal" viktiga kvinnor men där brösten är E-kupor eller större jämfört med kanske en B-kupa.

• Svar på tråden Ser man smalare och yngre ut med små boobs?
  • Tom Araya
    Anonym (Stora) skrev 2017-01-08 22:23:24 följande:

Kvinnor med stora bröst ser tjockare och äldre ut än kvinnor med mindre bröst va? Tänker på "normal" viktiga kvinnor men där brösten är E-kupor eller större jämfört med kanske en B-kupa.

Ja, det skulle jag nog hålla med om.

Att se yngre och smalare ut är dock inte likställt med att se vackrare och sexigare ut.
  • Anonym (Stora)
    Tom Araya skrev 2017-01-08 22:27:06 följande:
    Ja, det skulle jag nog hålla med om.

Att se yngre och smalare ut är dock inte likställt med att se vackrare och sexigare ut.
    Så vad föredrar du av alternativen?
  • Anonym (Boobs)

nja kanske.

Jag har mycket stora bröst och tröjor ser ut som tält om dom inte är lite taighta så det syns att man har midja. Så klär man sig fel ser man lätt lite tjockare ut.

Jag är iochförsig inte särskilt smal heller och jag likställer inte smal = lyckad och snygg.

• Tom Araya
    Anonym (Stora) skrev 2017-01-08 22:28:07 följande:
    Så vad föredrar du av alternativen?
    Som ung föredrog jag smalare tjejer med mindre bröst. Numera gillar jag mer former på en kvinna, så stora bröst, fyllig rumpa, breda höfter tycker jag är attraktivt och jag ratar inte en kvinna med viss övervikt. Allt inom vissa gränser såklart.
  • cosinus

Om vi pratar naturliga bröst så hänger det ju oftast ihop till viss del. Riktigt smala kvinnor har sällan gigantiska bröst och runda kvinnor är sällan helt platta.

En storbystad smal tjej som klär sig figurnära tycker jag kan se lika smal ut som en småbystad dito. Om man däremot har lösare plagg hamnar ju tyger automatiskt längre ut med hjälp av de väl tilltagna bysten. På samma sätt som jag kan tycka att en del småbystade personer (däribland mig själv) blir helt formlösa i lösare kläder. Blir bara en stor tröja/klänning över en liten kropp och det känns som man går runt i en sopsäck :)

• Anonym (Poppe)

Ja, man ser alltid underårig ut. Är snart 25 och folk tror att jag är 14. Man ser mycket tjockare ut än vad man skulle gjort om överkroppen var symetrisk med resten av kroppen.

• Tom Araya

Jag som växt upp under 80-talet minns hur Samanta Fox var populär bland unga grabbar. Jag tyckte bara hon såg pluffsig ut med sina stora tuttar.

• Anonym (Poppe)

Btw, jag är lite större och har nästintill inga bröst.

Har blivit diagnoserad med att jag aldrig utvecklades i pubirteten. Om ni hittar bröst utvecklings bild så är jag nr 2 på både byst och könshår. :(

• Anonym (Hm)
    Anonym (Poppe) skrev 2017-01-08 22:52:16 följande:

Btw, jag är lite större och har nästintill inga bröst.

Har blivit diagnoserad med att jag aldrig utvecklades i pubirteten. Om ni hittar bröst utvecklings bild så är jag nr 2 på både byst och könshår. :(

Rätt många rakar sig så lite bekvämare för dig isåfall...
  • Anonym (Ja)

Ja man ser smalare ut med mindre bröst

Gjorde en bröstförminskning och alla trodde jag hade gått ner i vikt. Men gick ju även ner en storlek på kläder överdel när brösten försvann. Så är ganska självklart att man ser mindre ut med mindre bröst. Om man nu inte har sillisar kanske som är helt runda bollar. Då kanske det inte är samma sak.

• Aniiee

Personligen håller jag nog snarare med mr Izzard....Större bröst - mer volym upptill - midjan ser smalare ut - illusion av att väga mindre/vara smalare. (se Sexie, om du vill höra resonemanget noggrannare)

Men vad vet jag....

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Anonym (Smalis)

Kanske ligger något i det, jag är smal med rätt små bröst (B-kupa). Inga direkta lår och väldigt platt mage. Har dock turen att ha fått lite rumpa och lite höft:)

Alls tror jag är 18-23 när jag i själva verket är 29.

Däremot fullkomligt älskar jag kvinnor med former. När de har lår, bröst och mage. Gör ingenting för mig, är bara ett plus. Knubbiga kvinnor, så vackert!

Ändå är jag ett nöjd med mig själv. Hade gärna haft lite mer muskler/lår men jag orkar inte just nu :)

Svar på tråden Ser man smalare och yngre ut med små boobs?