Nykär15 skrev 2017-02-13 12:53:25 följande:
Ja folk tycker så mycket...tack o lov är inte så många insatta i våra förluster eller vårt försökande, bara närmsta vännerna och familjen. Jag har två barn och han har inga sen innan...så många tjatar; Men vill ni inte ha nåt ihop kanske? Bäst o sätta igång då eftersom du är äldre osv osv...jag blir riktigt ledsen och irriterad av det. Brukar säga att det är sånt som andra inte har nåt med att göra. Okänsligt.
Kan inte heller ge upp, inte än. Vet ju att vi kan bli gravida...ska bara lyckas bli det igen och gå hela vägen. Men nu har jag iaf bättre förutsättningar när vi vet vad jag behöver ha koll på och kanske kanske är 2017 året då vi får bli gravida igen...
Det hjälper kanske inte fertiliteten men äter du kosttillskott, typ de kombinerade gravid tabletterna är jätte bra att äta, just för att ha ett lager folsyra i kroppen, ngn sa att om mannen också äter folsyra så ska simmarna bli lite mer pigga, men om det är sant vet jag inte.
Usch jag hatar helt okänsliga personer, det är precis som du inte vet din ålder själv. En gång med mitt ex (ena dotterns biopappa) så sa en person ska hon inte få syskon snart? Då får ni skynda er för det är ju såååå synd om barn som ej får syskon o som får vänta så det blir sååå lång ålderskillnad.. Svara bara tyvärr är alla hennes ev syskon utblödda som små geleklumpar så nej det blir inte syskon än.. Fick många mf och var ej öppen med det, mest för om man berättar att man försöker så kommer alla råd o alla blickar o frågor. Men nu skäms jag inte längre för att säga typ om det varit så enkelt hade jag vid detta laget haft mins 7 barn