Inlägg från: HoppasPåEnTill |Visa alla inlägg
  • HoppasPåEnTill

Clomid (Klomifen)

Hej. Det finns en tråd som heter pergotime (tror jag). Där hittar du fler.

Jag är på min andra cykel med pergo nu och är på dag 12. Väntar på ÄL men det är nog några dagar kvar.

• HoppasPåEnTill
    lottaliten skrev 2017-01-12 09:26:50 följande:

Spännande! Hur har du reagerat på medicinen? Biverkningar? Dag 12, har du börjat testa med ÄL stickor? :)

Märker inget av medicinen alls. Inga biverkningar alls trots dubbel dos. Jag började testa cd6. Har köpt en fertilitetsmonitor och den ber om test när den tycker att det är dags.

Jag tror att det är knapt en vecka kvar till ÄL.
  • HoppasPåEnTill

Åh! Förresten.

Pergo verkar lura ÄL-testen. De billiga.

Alla test, redan från första dagen jag testat ser positiva ut. Clearblue har inte lurats men stickorna.

• HoppasPåEnTill
    lottaliten skrev 2017-01-12 10:06:36 följande:

Berätta mer om din fertilitesmonitor :)

Jag har en clearblue advaced fertilitetsmonitor. Den funkar ungefär som clearblue 4-dagars ÄL test tillsammans med en app.

Den visar Låg Hög Max för fertiliteten. Den mäter 2 hormon som tillsammans blir säkrare än bara LH som de billigare stickorna mäter.
  • HoppasPåEnTill
    Many skrev 2017-03-11 07:58:20 följande:

En hyffsat ny tråd om Pergotime så jag testar att fråga. Pergotime säljs ju inte längre och jag vill fråga om någon av er har en förpackning att sälja till mig???

Jag fick pergotime i december, blev gravid på första enkelkuren, men fick tyvärr MA :( Har just behandlats för det och vill nu försöka igen. Men Pergotime säljs inte, min gyn.klinik bommat igen verksamheten och väntetiden till gyn på sjukhuset är till efter sommaren.

Skulle göra vad som helst för ett paket Pergotime. Är 37år och känner stor stress för detta då jag är barnlös.

Jag köpte på nätet och fick hemskickat. Hoppas att du kan få tag i några
Svar på tråden Clomid (Klomifen)