• Many

Clomid (Klomifen)

En hyffsat ny tråd om Pergotime så jag testar att fråga. Pergotime säljs ju inte längre och jag vill fråga om någon av er har en förpackning att sälja till mig???

Jag fick pergotime i december, blev gravid på första enkelkuren, men fick tyvärr MA :( Har just behandlats för det och vill nu försöka igen. Men Pergotime säljs inte, min gyn.klinik bommat igen verksamheten och väntetiden till gyn på sjukhuset är till efter sommaren.

Skulle göra vad som helst för ett paket Pergotime. Är 37år och känner stor stress för detta då jag är barnlös.

• Many

Jag har också liggandes några paket från Goldpharma, men har inte vågat ta dem. Men om det funkat så bra för dig så vågar nog jag också. Dom har hela tiden varit min plan B. Jag gjorde medicinsk abort pga MA nu den sista februari. Normalt sett borde nästa mens komma runt den 25 mars. Pga att jag har pcos så funkar inte mensen som den ska, så inte säkert jag får den i mars. Men funderar på att köra på med Clomifen typ runt den 29 mars iaf. Orkar inte sitta o vänta bort halva livet liksom.

• Many
    V89 skrev 2017-03-14 22:38:52 följande:

Jag har som du kan få om det tar sig för mig nu på första! Dock klomifen från goldpharma och inte pergotime... :)

Tack, jag har från Goldpharma men man vet ju aldrig vad det är man fått hemskickat. Riktiga Pergotime hade varit att föredra, men.... nä jag har bestämt mig. I slutet på mars kör jag på med dessa :)
  • Many
    V89 skrev 2017-03-14 22:38:52 följande:

Jag har som du kan få om det tar sig för mig nu på första! Dock klomifen från goldpharma och inte pergotime... :)

Jag tar tacksamt emot dessa om dom finns kvar :)
Svar på tråden Clomid (Klomifen)