• Lillaknytet2017

Resultat på clearblue som blivit svagare

Plussade förra onsdagen. Har sedan dess haft små bruna flytningar, ibland lite mer blodliknande men fortfarande i mycket mycket små mängder. Känslig livmodertapp troligtvis enligt barnmorskan.

Har testat clearbluetest varje dag, och de har inte blivit starkare, utan har varit i princip lika starka, under hela veckan. I morgon testade jag igen, och då har det blivit svagare.

Finns det någon annan förklaring till det än missfall? Symptomen är kvar, och brösten blir mer och mer ömma för varje dag.

Livrädd :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-12 09:14
    Värt att tillägga är även att jag idag går in i v.6

• Svar på tråden Resultat på clearblue som blivit svagare
  • LillaJag06

Har ingen erfarenhet av detta men om testen minskar hade jag tagit det negativt.
    Kan det ha varit fel på testet?

• Lillaknytet2017
    LillaJag06 skrev 2017-01-12 19:08:55 följande:

Har ingen erfarenhet av detta men om testen minskar hade jag tagit det negativt.

Kan det ha varit fel på testet?

Jag vet inte men det är ju inte helt omöjligt. Däremot har ju inte testen ökad i styrka heller men har läst att det inte alltid gör det. Hoppas på det bästa. Har i skrivandes stund "mensvärk" i ryggen som strålar lite framåt magen samt illamående... well, hope for the best????????
  • Treansresa

Mina vart svagare 1 vecka efter plus. och ett mf vart det 3. Dagar senare.i blödning

Svar på tråden Resultat på clearblue som blivit svagare