• BlivandeFruKrokodil

Äl +13, när plussade ni?

Jag är på dag 13 efter ägglossningen. Inget plus o inte heller någon mens.

När plussade ni?

• Svar på tråden Äl +13, när plussade ni?
  • Mimipig
    ny182 skrev 2017-05-15 20:23:01 följande:

jag har 2 barn men har aldrig känt så. men förstår dig det är svårt att hålla sig från att testa.

jag testade neg morse ÄL+13 tänker vänta tills onsdag nu och se.

om mensen inte kommer innan fredag och jag inte får ett plus ska jag ringa till kliniken där jag fick tabletter för ägglossning och se om dom kan göra ett ultraljud..

Ja, vad tusan gör man om man går en massa över BIM med bara neg test? Kan man be en vanlig gyn om en blodprovstagning för grav?
  • ny182
    Mimipig skrev 2017-05-15 21:29:27 följande:

Ja, vad tusan gör man om man går en massa över BIM med bara neg test? Kan man be en vanlig gyn om en blodprovstagning för grav?

ja du de vet jag faktiskt inte. men det borde man ju kunna göra.
  • ny182

mitt problem är ju att jag måste åka piller för att få mens och ägglossning. så jag vet inte när jag ska förvänta mig att mensen borde komma ????

• Mimipig

BIM idag, ÄL+14. Negativt test imorse. Ingen mens ännu. Tempen sjönk och Hoppet sjunker.

• ny182
    Mimipig skrev 2017-05-16 10:11:37 följande:

Någon som ser nåt?

nej tyvärr :(

men ingen mens = hopp :)
  • ny182

pratade med kliniken nu och msn ska tydligen alltid få mens. så har man inte fått den så är hoppet absolut inte borta :)

• Mimipig

Jag klänger kvar vid hoppet så länge inte mens eller mensvärk dykt upp...

• ny182
    Mimipig skrev 2017-05-16 10:48:57 följande:

Jag klänger kvar vid hoppet så länge inte mens eller mensvärk dykt upp...

Samma här :)

har beställt 10st stickor från Testlagret som borde komma idag. Så ska testa ikväll om dom har kommit :)
Svar på tråden Äl +13, när plussade ni?