Inlägg från: EvaNy |Visa alla inlägg
  • EvaNy

Katt rädd för sambo

Har varit med om samma situation. Men katten visade ogillandet genom att bajsa i sambons blomkruka och kissa på hans matta. Sambon hade från början sagt han gillar djur men visade sig sen att så var inte sanning. Djur känner det, mycket god intuition. Litar numer 100 % på djurs mycket goda intuition. Sambon? Han kastade hundvalpen i väggen en dag också. (Hundvalpen överlevde!) Ja, sambo fick flytta och adjö. Djuren / familjemedlemmar och som redan finns / om inte ny människa (el djur) som tillkommer går bra med så är det nytillskottet som får omplaceras.

Hade jag varit du så hade jag tolkat vem det är katten är rädd för. De visar tydligt. Och skulle aldrig tillåta mitt husdjur må dåligt pga någon annan. Skulle inte mer lita blint, på att någon vill mitt djur väl och gå hemifrån / eller lämna var som helst, samma sak. Det görs inte om fler gånger efter hundvalpskastaren med kattskit i sin kruka. Friden återfann sig igen då han flyttade. Katt och hund glada igen och lugn och ro och trygghet. Är numer mycket lyhörd för hur djuren agerar. Det blev en lärdom.

Svar på tråden Katt rädd för sambo