• Anonym (Pelle)

Sex med extremt överviktig kvinna

Jag är ingen "chubbychaser" men jag har träffat en helt underbar tjej som är kraftigt överviktig. Såpass överviktig att vissa saker är svåra att utföra. Hon väger uppskattningsvis 150kg på 160cm. I skydd av anonymitet behöver jag inte vara pk, så det är svårt att ligga på och "komma åt" för låren hamnar i vägen, bakifrån hamnar en del i vägen så jag får inte in särskilt mycket. Det som fungerar bäst är henne överst, men hon är så tung så det blir väldigt jobbigt att jucka då, men det är oftast det vi kör eller utan penetration.

Finns det några ställningar som funkar bättre, (som bägge kan njuta av) något sätt att liksom kunna komma åt bättre?

Jag vill väldigt gärna att det här fungerar, för det är en underbar tjej och sexet (förutom just samlagsbiten) är helt fantastisk. Analt kommer jag ofta åt lite bättre men vill även vaginalt. 

• Svar på tråden Sex med extremt överviktig kvinna
  • Anonym (..)

En stor kvinna behöver en stor kuk förstår du väl?
    Nej men skämt åsido, vet inte om det är aktuellt för er men att gå ner i vikt kanske kan vara något? Man mår bättre på alla möjliga sätt...

Hade typ en fetisch förut för feta tjejer, dock så måste den tyngsta ha vägt max 80-90 kg då jag ändå relativt enkelt kunde slänga runt med de i sängen. Iofs så gymmar jag men runtomkring 80-90 kg måste den tyngsta ha vägt.
    Iallafall! Efter ett par, 3-4 stycken feta så försvann den fetischen. 
    Bor idag ihop och är gift med en vältränad kvinna!

Den ställningen som funkade bäst med de tjejerna jag var med var väl doggy. Antingen så håller du upp skinkorna eller så får tjejen dra i skinkorna själv medans man pumpar på.
    Lycka till! :)

• Anonym (Pelle)
    Anonym (..) skrev 2017-01-16 16:10:18 följande:

En stor kvinna behöver en stor kuk förstår du väl?
    Nej men skämt åsido, vet inte om det är aktuellt för er men att gå ner i vikt kanske kan vara något? Man mår bättre på alla möjliga sätt...

Hade typ en fetisch förut för feta tjejer, dock så måste den tyngsta ha vägt max 80-90 kg då jag ändå relativt enkelt kunde slänga runt med de i sängen. Iofs så gymmar jag men runtomkring 80-90 kg måste den tyngsta ha vägt.
    Iallafall! Efter ett par, 3-4 stycken feta så försvann den fetischen. 
    Bor idag ihop och är gift med en vältränad kvinna!

Den ställningen som funkade bäst med de tjejerna jag var med var väl doggy. Antingen så håller du upp skinkorna eller så får tjejen dra i skinkorna själv medans man pumpar på.
    Lycka till! :)

Ursäkta att min kuk är normalstor:) Jag kan tyvärr inte ändra det, men vill få det att funka ändå. Jag har ingen fetisch för feta kvinnor, jag gillar henne och när vi först började umgås (via nätet) hade jag ingen aning om att hon var överviktig.
  • Anonym (L)

Har ingen erferenhet av de men skulle säga kolla på porr med bbw (big Beautiful women?), så kan du se hur dem gör

• Anonym (Bbw)

Provat denna? Jag är visserligen lite mindre än din kvinna men jag väger iallafall ca 115 och är 170 lång. Det mesta av mitt fett sitter dessutom på rumpa och lår. Vi har inga jätteproblem med andra ställningar heller, men denna gillar vi båda väldigt mycket. Det är avslappnat och man kommer åt bra. Är man som kvinna stor så kan man ju dessutom hjälpa till lite genom att ta tag i sina skinkor och sära lite med händerna, eller kanske bara en hand. Så gör jag emellanåt.
Svar på tråden Sex med extremt överviktig kvinna