• Oktober2017

Beräknad förlossning i Oktober 2017

Jag har plussat och har beräknad förlossning 4 oktober 2017. Jag tänker att vi inom kort blir fler! Välkommen in till "Oktobertråden" ????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-31 12:02
    Hej! Jag vill informera om att vi har en Facebook-grupp där vi diskuterar. Därför är det lite tyst i tråden. Skriv gärna om ni vill vara med. Alla kanske inte har Facebook tråkigt nog, men så kan det va ;) Kram på er

• Svar på tråden Beräknad förlossning i Oktober 2017
  • agirlnamedbill
    Pejsen skrev 2017-02-07 11:52:49 följande:

Hejsan alla nya!

Som en del kanske har läst har vi skrivit om en facebookgrupp i den här tråden. Vi som är med i den gruppen har nu bestämt att stänga den och inte släppa in fler. Vi vill inte att den ska bli så stor och behålla den personlig.

Ni som inte är med i gruppen men gärna vill vara med i en grupp kan ju alltid starta en ny grupp på fb :)

Hoppas ingen tar illa upp! Ha det bra :)

Jag bad om att få vara med i den för ett tag sen? :/
  • agirlnamedbill
    agirlnamedbill skrev 2017-02-09 16:12:46 följande:

Jag skapade en ny grupp! Skriv fb-namn till mig om ni vill vara med, så bjuder jag in! ????
  • Hallonbuske
    agirlnamedbill skrev 2017-02-09 16:16:18 följande:

Jag skapade en ny grupp! Skriv fb-namn till mig om ni vill vara med, så bjuder jag in! ????

Jag vill gärna vara med. Men jag förstår mig inte på den här sidan :(

Vill du bjuda in mig?
  • Cupcake1
    agirlnamedbill skrev 2017-02-09 16:12:46 följande:
    Det finns en till tjej som har startat en fb grupp :) Kan kollla upp henne så kan du kontakta henne Cool
  • Cupcake1
    Cupcake1 skrev 2017-02-10 08:52:25 följande:
    Det finns en till tjej som har startat en fb grupp :) Kan kollla upp henne så kan du kontakta henne Cool
    Xofina heter hon som startade en till grupp för ett tag sen. 
  • Villhaenliten

Någon mer här som är extremt känslosam? Fick ett + i december som tyvärr slutade i MF i början på januari, hade inga direkta symptom då förutom pyttelite öm i brösten. Men nu när jag plussade igen har jag jätteont i brösten, molvärk i magen, gråter för minsta lilla (tex om man har småtjafsat lite med sambon eller om jag kollar på en video där soldater kommer hem & överraskar sina familjer). Det känns verkligen annorlunda i hela kroppen den här gången, vad kan det bero på?

Kan tillägga att jag ytterst sällan gråter/blir ledsen annars, men det har väl med hormonerna att göra :)

• mochi
    Hallonbuske skrev 2017-02-09 20:33:49 följande:
    Jag vill gärna vara med. Men jag förstår mig inte på den här sidan :(

Vill du bjuda in mig?
    Jag skrev ett meddelande till dig, vet inte om det var den gruppen som var full eller fanns plats i?

Jag är gärna med iallafall :)
Svar på tråden Beräknad förlossning i Oktober 2017