• Witttra

Ruvartråd

gammelpysen skrev 2017-02-22 09:12:05 följande:

Vi gjorde ÄP i oktober. 16 ägg gav 6 befruktade ägg. 1 sattes in, 2 till frysen. ET gav ingenting, FET i december som också gick åt skogen.

Om inte detta går vägen (tror även detta gick åt helvete som sagt) så kör vi väl på med nytt ÄP i april-maj. Vi har försökt få barn i över två år. Min make har både få och slöa spermier och jag har ingen ägglossning, så våra chanser att lyckas är i princip obefintliga utan hjälp. Känns otroligt surt. Nu försöker man blicka framåt mot ett liv utan barn, men blir ständigt påmind om det då det kryllar av barn omkring oss.

Hur ser er resa ut?

Kunde nästan ha varit jag som skrivit ditt inlägg förutom att jag har 4 misslyckade insättningar bakom mig och har nu gjort insättning efter tredje äggplocket och nu dragit på mig en överstimulering. Så om inte jag i närheten har gett upp så borde inte du heller göra det. Det är ex bara 50% som får så fina embryon som klarar frysen så det är ju jättebra. Så länge du pallar med behandlingarna så tycker jag att det bara är att tuta och köra. Har svårt att se att ni med så bra förutsättningar inte skulle lyckas. Vi har enligt kliniken goda chanser fortfarnade så då borde ni ha supergoda chanser! Kör! 
Svar på tråden Ruvartråd