• marmite79

Ruvartråd

Fick tillbaka 2 frysta blastocyster i måndags i naturlig cykel... En av dem var precis på väg ut ur sitt skal. Hoppas det är min tur nu... har gjort 2 tidigare färskförsök, ett med en 3-dagars och ett med två 2-dagars men hoppas på att kroppen mår bättre utan att vara taggad på hormoner och dessutom var helt uppsvullen och sönderstucken i äggstockarna...

Kände kramp/sendrag i nedre delen av magen igår, hoppas att det betyder något bra (kändes inte som mensvärk). Öm i brösten men det kan ju både vara Lutinus/graviditet/annalkande mens...

• marmite79

Håller allt tillgängligt för er som ska testa!

Själv har jag aldrig kommit till testdag, mensen har kommit en vecka tidigare båda gånger jag fått tillbaka något -trots Lutinus. Skönt iofs att slippa vänta på besked. Knäckande att behöva fortsätta en mensande kropp med progesteron fram till testdag "utifallatt"... Man hoppas ju ändå på mirakel...

Funderar på att ta blod HCG. Kliniken sa att jag kunde ta det den 30:e (TD är annars 1:a maj). Men med blastocyster? Borde inte HCG synas tidigare än 14 dagar efter transfer av 5-dagars?

• marmite79

Men ååååh, så roligt! Hoppas din tur gnuggar av sig på oss andra :)

Gravid, liksom, du är gravid :)

• marmite79

Alltså, att stå på Lutinus samtidigt som mensappen plingar med "återstående dagar i cykeln: 1" är så enormt dåligt för min mentala hälsa. Jag har varit på toa ca 12 gånger idag...

• marmite79

Blöder Gråter

Inte mycket men nog för att sänka förväntningarna. Satte in två femdagars från frysen i måndags så jag är väl på dag 7 nu då. Tänker ta ett blodprov imorgon för att se vartåt det barkar... 

Har inte mensvärk, bara dragningarna i ljumskarna som jag ändå tänker är bra?!

• marmite79
    Maran73 skrev 2017-04-24 19:57:12 följande:
    Halloj, något nytt på din front? Hur går det m blödningarna?
    nej... Det är inte mycket och (varning för info) jag har haft samma trosskydd hela dan, det är bara om man torkar som det kommer blod, det rinner inte som mens.

Tog blod-hcg imorse (werlabs) men har inte fått resultat än (har suttit med telefonen i handen sen 2 idag...). Jag hoppas så himla mycket att det ändå ska vara något som fäst...
  • marmite79

Fick svar på hcg, resultat <2 =min bästis mops(hane) har förmodligen högre hcg än jag. Slutar med lutinus (med klinikens godkännande) Det blev inga januaritvillingar...

Lycka till alla som plussat! Håller allt tillgängligt för att det går hela vägen för er!

• marmite79

Behöver lite stöd av andra i samma sits så hoppar in i tråden igen. Ruvardag 8 med två blastocyster. FET, helt naturlig cykel (inte ens lutinus). Mitt sista försök, jag orkar inte mer känner jag... Beräknad mens imorgon. Har kollar färg på flytningar 40 gånger idag, minst. Har aldrig kommit så här långt i ruvningen innan...

• marmite79

Åh så roligt med plus!

Jag har bestämt att inte tjuvtesta den här gången... Vi får se om jag lyckas hålla det...

Har inga symptom men det hade jag inte när jag var gravid heller förrän efter några veckor efter plusset.

Svar på tråden Ruvartråd