Ruvartråd
Bim idag, Rosa på pappret.. Skiter sig här med.. Så jävla irriterande och frustrerande. Hatar min jävla skitkropp :(
Bim idag, Rosa på pappret.. Skiter sig här med.. Så jävla irriterande och frustrerande. Hatar min jävla skitkropp :(
Nu är det nog kört här med.. fick blödningar nu på morgonen på BIM+1.... Har två kvar i frysen så vi kan iaf försöka igen om några veckor
Misslyckades här också! negativt på TD som var 8/3. Nu väntar kallelse till nytt läkarsamtal. Jag vet inte vad som kommer att tas upp denna gång, men kanske hon kan ge några råd på vägen och kunna svara på några frågor iaf. Hur går det för er andra? Kram
Pratade med BM idag och hon sa att det inte finns något alls man kan göra när det är ostimulerad FET! Eftersom det är en naturlig cykel så tar kroppen hand om det själv. Tycker det är konstigt att det finns så mycket grejer som ökar fertilitet mm men så ska man inte använda det för att kroppen tar hand om det själv? Tydligen inte.........
Ruvar igen!
Är nu på RD 6 och har BIM idag. Testade för skojs skull idag eftersom jag har gjort FET i naturlig cykel så kan det ju synas redan nu. Och jovisst! Fick ett efterlängtat plus idag!! Men jag kommer ju även testa på TD för att vara säker :)
Detta var min femte insättning och nu testade jag att äta Apiforce
Vad betyder BIM och FET?
Grattis till pluset! Fantastiskt :)
Det går bra. har diverse gravidkränningar men har fortfarande inte förstått att jag är gravid. Längtar efter VUL så kanske verkligheten går upp för mig också :)
Har tid den 24/4, så bara en vecka kvar nu. Längtade efter illamåendet som för många brukar komma i början på graviditeten, tänkte att det skulle kännas mer verkligt. Nu ångrar jag att jag önskade det, haha.