Inlägg från: Lullebulle |Visa alla inlägg
  • Lullebulle

Ruvartråd

kastrullen skrev 2017-05-22 05:58:43 följande:

Tog ett test idag igen :)

Nu blev det ett tydligare streck som till och med min man såg. Yey! Ruvardag 6 idag med en 5-dagars blastocyst. Hoppas det lilla Fröet vill stanna kvar.

Hahah jag med kunde inte vänta och även ett plus här som min man också såg ???? så kul för oss, grattis till båda!!!
  • Lullebulle
    marmite79 skrev 2017-05-22 09:56:41 följande:

Åh så roligt med plus!

Jag har bestämt att inte tjuvtesta den här gången... Vi får se om jag lyckas hålla det...

Har inga symptom men det hade jag inte när jag var gravid heller förrän efter några veckor efter plusset.

Nä det hade inte jag nu och inte förra gången heller det kommer ju oftast senare!
  • Lullebulle
    Lills2015 skrev 2017-05-22 11:56:41 följande:

Hejsan! Jag tänkte hoppa in här för jag behöver lite hjälp!

Vi satte in en blastocyst i tisdags (FET) i naturlig cykel. Tycker inte att jag känt några symptom men i morse tog jag ett test. Kan någon mer än jag se ett till streck? Eller verkar det negativt? Är på ruvardag 6 så jag vet det är tidigt :)

Du är ju rolig, tydligt plus. Grattis!
  • Lullebulle
    Lills2015 skrev 2017-05-22 13:02:39 följande:

Oj jisses vågar nästan inte tro att det är sant! Ska testa med cb imorgon. Tack för svar :)

Mitt test är Unni svagare men det spelar ingen roll huvudsaken är att det är två streck det blir starkare och starkare varje dag nu förhoppningsvis
  • Lullebulle
    GrodanS77 skrev 2017-05-22 09:16:00 följande:

STORT Grattis till er båda!! Superkul!!

Själv är jag på RD10 och har illamående som kommer och går, ömhet i brösten som blir starkare för var dag. Har haft så tidigare när jag plussat, så har lite hopp om att det kanske tagit sig. Men jag och min man har bestämt för att inte testa förrän på torsdag. vi är lediga då och får mer tid att hantera ett ev. minus.

Lycka till ni andra!

Lycka till
  • Lullebulle
    kastrullen skrev 2017-05-23 05:56:03 följande:

Mitt cb digitalt visade "Gravid 1-2" så nu tror jag på det! :D tusen tack för alla Grattis och håller tummarna för er!

Hehe ???? ska köpa de till morsdag kanske
  • Lullebulle

Har ju 7 test från testlagret hemma så ska roa mig med att se stegringen varje dag först!

• Lullebulle

Ringde till shalgrenska och tänkte boka in ultraljud de var de inte intresserade av innan faktiska testdag har vart

• Lullebulle
    GrodanS77 skrev 2017-05-24 11:43:29 följande:

Va' trist att du inte fick boka! När är TD egentligen då?

Nästa onsdag. Undrar varför det är så?
Svar på tråden Ruvartråd