Ruvartråd
Tog ett test idag igen :)
Nu blev det ett tydligare streck som till och med min man såg. Yey! Ruvardag 6 idag med en 5-dagars blastocyst. Hoppas det lilla Fröet vill stanna kvar.
Tog ett test idag igen :)
Nu blev det ett tydligare streck som till och med min man såg. Yey! Ruvardag 6 idag med en 5-dagars blastocyst. Hoppas det lilla Fröet vill stanna kvar.
Och blasto femdagars på ruvardag 5 testade jag då ????????
Åh så roligt med plus!
Jag har bestämt att inte tjuvtesta den här gången... Vi får se om jag lyckas hålla det...
Har inga symptom men det hade jag inte när jag var gravid heller förrän efter några veckor efter plusset.
Hejsan! Jag tänkte hoppa in här för jag behöver lite hjälp!
Vi satte in en blastocyst i tisdags (FET) i naturlig cykel. Tycker inte att jag känt några symptom men i morse tog jag ett test. Kan någon mer än jag se ett till streck? Eller verkar det negativt? Är på ruvardag 6 så jag vet det är tidigt :)
Oj jisses vågar nästan inte tro att det är sant! Ska testa med cb imorgon. Tack för svar :)
STORT Grattis till er båda!! Superkul!!
Själv är jag på RD10 och har illamående som kommer och går, ömhet i brösten som blir starkare för var dag. Har haft så tidigare när jag plussat, så har lite hopp om att det kanske tagit sig. Men jag och min man har bestämt för att inte testa förrän på torsdag. vi är lediga då och får mer tid att hantera ett ev. minus.
Lycka till ni andra!
Mitt cb digitalt visade "Gravid 1-2" så nu tror jag på det! :D tusen tack för alla Grattis och håller tummarna för er!
Har ju 7 test från testlagret hemma så ska roa mig med att se stegringen varje dag först!
Ringde till shalgrenska och tänkte boka in ultraljud de var de inte intresserade av innan faktiska testdag har vart
Va' trist att du inte fick boka! När är TD egentligen då?