• shrigley
    Sekka skrev 2017-06-13 17:28:12 följande:

Åh va härligt.. stort stort grattis!!! Så glad för din skull.

Tack! Det är RD 10, inte 11. Men åh, vill att du också ska få ett plus snart!!! Kram
  • shrigley
    Mistluren skrev 2017-06-13 18:13:00 följande:

Åh, grattis!! Underbart :)

Tack snälla men så rädd nu, har en lång historia av MF dessvärre... men nu kör vi immunologisk behandling parallellt, ska bli intressant att se om det hjälper.
  • shrigley
    minaimaginärabarn skrev 2017-06-14 15:58:11 följande:
    Vem får du hjälp av när det gäller immunologi? Jag fick också immunologisk behandling detta försök och än så länge håller det i sig, är i v. 19.
    Jag går på distans i Falun, tycker de är väldigt bra. Sen ska jag få IL-dropp imorgon på FertilitetPlus i Stockholm.
  • shrigley
    Sekka skrev 2017-06-14 20:40:33 följande:

Har tidigare idag fått nån brunaktig flytning men den försvann ganska snabbt. Men nu framåt kvällen dök det upp igen. Lite mensvärk men inget annat. Nån som känner igen sig? Orolig som in i...

Ser inte ut som blod, eller gammal blod kanske.

Vad är det som händer.. har aldrig haft detta förut.

Hm behöver inte betyda nåt, men har du testat igen?
  • shrigley
    Sekka skrev 2017-06-15 10:12:55 följande:

Nu dök mensen/blödningen upp dessutom. Ingen rolig känsla.. känns som att detta va misslyckat. Usch va jobbigt.. Va allt ska va tufft här i livet. Känns meningslöst. Ta hand om er tjejer o lycka till med era graviditeter. Kram

Åh nej, jag beklagar! Det är så tungt när det sker, man hoppas ju in i det sista. Jag sitter som på nålar, analyserar minsta grej o är livrädd för MF. Har tyvärr varit med om det ett par gånger (som senast i v11).

Hur går tankarna, ska du försöka igen eller ta paus?

Kram!
  • shrigley
    Sekka skrev 2017-06-15 21:48:37 följande:
    Det är din tur nu att få va glad o njuta. Tänk inte på det som varit. Vet att det är lätt hänt men det är olika varje gång.

Har ett i frysen o tänkte ta det i Augusti/september då de har semesterstängt snart och vi ska åka iväg oxå. Hade gärna fortsatt direkt. Jag kämpar på o ger mig inte. Ett syskon ska vi ha, har jag gett fan på hihi
    Sekka, det ser inte bra ut för mig heller. Hade ett hcg igår på endast 62 och sedan dess avtagande symptom. Ska göra nytt test på måndag, men läkarna säger att det "måste upp rejält" för att kunna tala om en normal graviditet. Ställer in mig på att vi med största sannolikhet misslyckats även den här gången.. Gråter
  • shrigley
    Sekka skrev 2017-06-16 20:25:19 följande:

Nej!!!! Jag håller alla tummar o tår att det går bra ändå. Usch va jobbigt.

Men varför kollar de hcg, brukar de göra det i ändå län? Inte i Skåne iaf, inte vad jag vet. Men kanske olika o beroende på behandlingstyp.

Skickar massor av styrkekramar

Jag kollar det på egen hand för att se att hcg stiger = viktig indikation på att graviditeten finns o fortskrider som det ska. Ett urinprov är väldigt imprecist. Hcg måste fördubblas var 2-3 dag för att vara normalt. Gör det inte det kan det betyda stundande missfall. Har tyvärr erfarenhet från detta, därför vill jag kolla extra noga. Men har som sagt på känn att vi är på väg att misslyckas igen..
  • shrigley
    PetiteCherie skrev 2017-06-14 14:13:36 följande:

Hej! Har plussat efter FET med blastocyst ruvardag 9 samt idag dag 12, men jag tycker inte att plusset blir starkare. Måste man vara nojjig? Eller är det någon som är med om samma sak? Vet att nåt test har jag ju hållt urin längre såklart men idag blev det nån timme bara.

Det är två streck på Stickan men tycker inte det blir starkare. Nån som varit med om samma sak? (Och inte fått missfall) ? Tänkte om jag kan ha hoppet uppe ändå :) :/

Hej Petite, hur går det? Jag är i samma sist, oroar mig för att mitt hcg inte utvecklas som det ska. Har du tagit blodprov? Jag gjorde i torsd o ska tillbaks på måndag för att se om det har stigit. Annars har vi stora problem... blodprov är mkt mer precis än urin så testa det om du fortfarande undrar.
  • shrigley
    PetiteCherie skrev 2017-06-17 09:44:44 följande:

Hej! Har inte tagit blodprov ännu iaf. Men tänkte ta ett nytt gravtest på måndag och då skulle ja ringa kliniken igen. Igår var det svagt svagt positivt. Så det blir bara svagare å svagare hela tiden. Förväntar mig att blöda när som Hellst.

Hoppas det går bättre för dig!!

Jag gjorde nytt CB digital idag o det blev snabbt "gravid" men sen kom "1-2" och det borde snart ha slagit om till "2-3" för min del Har heller inte några symptom att tala om heller. Liiiite ömt i brösten men det tror jag är Lutinus. Är beredd att börja sippa rosé väldigt snart.......
Svar på tråden Ruvartråd