Ruvartråd
På RD 11 o på eftermiddagsurin! Tjoho!
På RD 11 o på eftermiddagsurin! Tjoho!
Åh va härligt.. stort stort grattis!!! Så glad för din skull.
Åh, grattis!! Underbart :)
Har tidigare idag fått nån brunaktig flytning men den försvann ganska snabbt. Men nu framåt kvällen dök det upp igen. Lite mensvärk men inget annat. Nån som känner igen sig? Orolig som in i...
Ser inte ut som blod, eller gammal blod kanske.
Vad är det som händer.. har aldrig haft detta förut.
Nu dök mensen/blödningen upp dessutom. Ingen rolig känsla.. känns som att detta va misslyckat. Usch va jobbigt.. Va allt ska va tufft här i livet. Känns meningslöst. Ta hand om er tjejer o lycka till med era graviditeter. Kram
Nej!!!! Jag håller alla tummar o tår att det går bra ändå. Usch va jobbigt.
Men varför kollar de hcg, brukar de göra det i ändå län? Inte i Skåne iaf, inte vad jag vet. Men kanske olika o beroende på behandlingstyp.
Skickar massor av styrkekramar
Hej! Har plussat efter FET med blastocyst ruvardag 9 samt idag dag 12, men jag tycker inte att plusset blir starkare. Måste man vara nojjig? Eller är det någon som är med om samma sak? Vet att nåt test har jag ju hållt urin längre såklart men idag blev det nån timme bara.
Det är två streck på Stickan men tycker inte det blir starkare. Nån som varit med om samma sak? (Och inte fått missfall) ? Tänkte om jag kan ha hoppet uppe ändå :) :/
Hej! Har inte tagit blodprov ännu iaf. Men tänkte ta ett nytt gravtest på måndag och då skulle ja ringa kliniken igen. Igår var det svagt svagt positivt. Så det blir bara svagare å svagare hela tiden. Förväntar mig att blöda när som Hellst.
Hoppas det går bättre för dig!!