Ruvartråd
Usch så jobbigt. Hoppas hoppas det ändå är bra även om det inte låter så.
Fick själv ett stort minus imorse så det är kört för min del.
Tänker på er andra o önskar er all lycka.

Usch så jobbigt. Hoppas hoppas det ändå är bra även om det inte låter så.
Fick själv ett stort minus imorse så det är kört för min del.
Tänker på er andra o önskar er all lycka.
Mitt hcg hade stigit från 62 till 379 så nu andas jag ut lite. Testdag var igår. VUL om två veckor.
Så glad jag är för din skull!! Kommer gå jättebra.
Japp. Jag har testat positivt vid tre tillfällen. Första gången i 3+5 (gravid 1-2), andra gången 4+1 (gravid 2-3) och igår på testdagen i 5+0. Men igår tog jag vanligt test som visade starka streck direkt.
Tror att jag ska testa med digitalt igen imorgon.
Tack för att du tänker på mig!
Jag testade i morse och fick 3+ på stickan (5+2). Har bara fått ut massa gammalt brunsvart blod fram tills för en liten stund sedan. Nu blöder jag rött igen. Inte så mycket än så länge, men jag kände att det startade när vi satt på restaurang för att fira semester. Det firandet avbröts ganska abrupt kan jag säga...
Tack för att du tänker på mig!
Jag testade i morse och fick 3+ på stickan (5+2). Har bara fått ut massa gammalt brunsvart blod fram tills för en liten stund sedan. Nu blöder jag rött igen. Inte så mycket än så länge, men jag kände att det startade när vi satt på restaurang för att fira semester. Det firandet avbröts ganska abrupt kan jag säga...
Nej, det slutade snabbt igen. Liten blödning på typ 2 timmar bara. Nu är det inget konstigt alls. Följer jag samma mönster kommer jag att blöda igen ikväll. Hoppas på att slippa.
Jag har pratat med både 1177, gynakuten och reproduktionscentrum och ingen av dem vill att jag ska åka för att kolla nåt. Försöka att inte oroa sig och vara hemma om det inte är värre blir uppmaningen. Det är för tidigt för att se hur fostret mår ändå, så ett VUL säger inte så mycket som det kan göra om en vecka.
Har du sett den där tabellen om medelvärden på hcg i olika veckor? Jag har sett den här på FL men minns inte i vilken av alla trådar. Det ginns ett enormt spann av dessa värden i graviditeter som är normala.
Jag håller tummarna för att allt ser bra ut med ditt gryn!
Tack för alla grattis! ?
Och grattis till dig! Angående Lutinus så verkar det vara väldigt olika beroende på vilken klinik man går på. Kag fick en 14 dagars behandling av Lutinus till exempel.
Det skadar nog inte att fortsätta så gör så!
Blöder och testar negativt är på dag 11. Känns helt förjävligt.