Ruvartråd
På RD 11 o på eftermiddagsurin! Tjoho!
På RD 11 o på eftermiddagsurin! Tjoho!
Måste bara skriva av mig ruvardag 10 nu och kunde inte hålla mig frånatt test och det blev ett stort minus någon som har erfarenhet från att det kan vända till ett plus sen ? Fungerar det inte nu får vi vänta till efter sommaren innan vi kan försöka igen!
en 2 dagars... testade i helgen igen och fortfarande negativt. Borde väl blivit positivit nu om det var något...
Tack ska test imorgon och på fredag är det klinikens testdag. Svårt att hålla hoppet vid liv och inte tänka på om det har fungerat denna gång. Hur går det för dig? ruvar du? när har du TD?
Åhh jag är ledsen för din skull fick du positivt test? är det därför du bokade VUL...
ahh okej grattis! Man kan ju blöda även under graviditet och med 3 test verkar det ju som det säkert. Håller tummarna för dig! Om du blöder mycket kan du ju åka in och göra ett VUL kanske? För att kolla.
Jag ska försöka hålla mig till klinikens TD på fredag...
Alade, hur går det? Blöder du fortf? Har du testat dina värden igen?
Grattis Iskatt!
Meen... forsätter det att blöda? Hur är status nu? Förstår om du är orolig även om det ju kan vara ok blödningar. Ska du gå o kolla det?
Själv testade jag precis igen (på v 5+2) och får fortfarande Gravid 2-3 på stickan. Tycker det borde slå om. Känner mig lite orolig för att det inte går som det ska även om flera symptom är där (men har oxå varit med om ofostrig grav tidigare tyvärr).
Denna eviga väntan o tålamodsprövning ????När hade du fått tid? Har själv VUL den 4/7, känns som en evighet.
Fan är så knäckt. Mitt hcg stiger inte, är i v 7 men CB digital visar fortfarande bara 2-3. Borde slagit om till 3+ för längesen. Har tyvärr varit med om detta tidigare, då var det en ofostrig graviditet. Är så jävla trött på det här!
Spännande Elvis33! Jag håller såklart tummarna för att du får positivt resultat imorgon!
Håller tummarna för er båda, litetfröimagen och ijo!