add medicin, biverkningar?
kommer eventuellt börja med add medicin, men det tar emot lite att börja med mediciner, på grund av andra jag tagit o jobbiga biverkningar!
så dela gärna med er av erfarenheter av biverkningar! tack på förhand :)
kommer eventuellt börja med add medicin, men det tar emot lite att börja med mediciner, på grund av andra jag tagit o jobbiga biverkningar!
så dela gärna med er av erfarenheter av biverkningar! tack på förhand :)
flera som läst men ni får gärna svara oxå! :)
Tycker att du ska googla läsa bipacksedeln också vidare. För somliga är det det bästa som har hänt för andra tvärtom. Bilda dig din egna uppfattning. Jag själv tror inte på medicin som ska ätas permanent för "psykiska" problem. Man kan ju lära sig att hantera sin ADD t.e.x.
De biverkningarna jag fick (som jag kommer ihåg på rak arm) var att jag inte kunde sova, att jag kände mig seg och att jag upplevde att min kreativitet försvann.
De biverkningarna jag fick (som jag kommer ihåg på rak arm) var att jag inte kunde sova, att jag kände mig seg och att jag upplevde att min kreativitet försvann.
Tack för ditt svar! Provade du flera olika mediciner? Är du medicin fri nu?
Add medicinen ger de värsta biverkningarna. Hjärtklappningarna, pulsen och tomheten. Spelade ingen roll vilken add medicin jag fick.
Har ätit concerta för min add och livet förändrades enbart positivt. Mer energi och fokus. Lättare att påbörja och avsluta osv.
Biverkningar... Viktnedgång vilket jag inte såg som nått negativt nu paus på grund av graviditet
Det är olika för alla, går inte att säga nånting baserat på vad andra upplever.