• Bibbidi

Får inte träffa mitt barnbarn

Förstår om det är jobbigt med allting runt omkring dig men pratar du med någon om det här? Du skulle nog behöva prata med ett proffs, tror du gar många tankar och känslor som du skulle kunna få hjälp med.

• Bibbidi
    bettan7501 skrev 2017-01-21 16:21:23 följande:

Jag skriver för att få hjälp om hur jag ska göra o det var ju verkligen inte min mening att detta inte skulle vara anonymt. Jag antog att detta var ett anonymt inlägg. Men jag står för vad jag skriver. Jag vet ju inte vad o hur jag ska göra för att få kontakt så vi kan gå vidare o få hjälp. Har ringt upp och försöker få kontakt med familjerådgivning men hur ska tösabiten kunna komma dit.om jag jag inte får kontakt. 
    Nej jag har faktiskt ingen som helst aning om vad som hänt. Jag älskar min dotter så otroligt mycket o mitt barnbarn.
    När det gäller min sjukdom så handlar det om att organen börjat lägga av och rädslan för att livet kan ta slut fortare än planerat e stor. Då är det väl klart att man önskar att få känna sitt barnbarns armar kring sin hals. Jag lever dag för dag med hjälp av sjukvården. Men jag vill försöka lägga min energi på de jag älskar mest. Mina barn o barnbarn <3 Därför bad jag om råd Hur kan vi gå vidare ? vad kan jag som mamma och mormor göra? o hur får man inlägget att bli anonymt??

Det går så vitt jag vet inte att göra ett inlägg anonymt i efterhand. Ditt enda alternativ isåfall är om någon moderator kan ta bort tråden åt dig. Om du inte har gjort det än så kan du prova att skriva ihop ett brev till din dotter som du kan posta till henne, oftast lättare att få fram det man vill säga när man kunnat sitta ner och formulera ihop någonting bra än när man pratar med varandra - blir så mycket andra känslor inblandade lätt då och man kanske inte får fram allting man vill säga. Förutom det vet jag tyvärr inte riktigt vad du kan göra. Din dotter verkar vilja bli lämnad ifred nu och ju mer du försöker närma dig destu mer är risken att hon drar sig undan. Svår situation. Hoppas det löser sig för er alla.
Svar på tråden Får inte träffa mitt barnbarn