• Anonym (T)

Tror ni att jag skulle få sex om jag ville?

En del hävdar ju att kvinnor alltid kan få sex men stämmer det verkligen? Samtidigt konstaterar ju många här att äldre kvinnor är helt passé. Jag är 45 och undrar ibland om den senaste gången jag hade sex också blir den sista. Jag går nästan aldrig ut på krogen och har aldrig haft en kk eller ons så ibland blir det väldigt långt mellan gångerna.   

Jag ser väl ok ut, smal, (tränar regelbundet), blond och blåögd och har rena drag men det är klart att det syns att jag är i min ålder, även om många säger att jag ser yngre ut. (Jag har få rynkor, kanske för att jag aldrig har rökt.) Jag sköter om mitt yttre och klär mig klassiskt. 

Ibland skulle jag önska att jag vågade mer, jag är ganska blyg när det gäller sådant, men jag saknar sex och någon gång kanske jag skulle våga ha den typen av relation. Fast tänk om ingen är intresserad? Skrattande Det skulle kännas rätt hårt.   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-01-21 09:18
    Helst vill jag träffa någon seriöst men det är svårt. Jag har faktiskt aldrig träffat någon bara för sex och vet inte om jag skulle klara av det. Samtidigt saknar jag det så mycket. Jag tror inte att det är bra att som jag vara utan beröring under långa perioder, Ibland hinner det bli år. Tiden går och jag undrade väl mer om det börjar bli kört nu. Jag nätdejtade för några år sedan och fick många svar och jag är väl rädd att det inte ska bli så nu. Jag ser inte så annorlunda ut men det är klart att jag inte ser ut som när jag var tjugo.

• Svar på tråden Tror ni att jag skulle få sex om jag ville?
  • Fjäril kär

Bara det faktum att du vågar visa dig så folk vet att du finns ökar chansen att få mer sex..

Du får öva dig i att ta för dig lite mer så kommer fler chanser till dejt och sex.

• 50killen

Tycker du låter som en kvinna i mitt tycke. Är samma här fast man och 55. Även om man försöker exponera sej kan det vara kärvt å få till. Själv saknar jag mest närhet. Inte du?

• mikeonmolly

Herregud, det är bara att gå ut och ta för dig; 45 är ingen ålder. Är du blyg/försiktig ? skaffa lagom anonymt KIK-konto, chatta runt lite så att du kan sålla ut de största idioterna och är lite tryggare med vem du träffar. Ses på lagom neutral plats ? hotell-lobby eller på fik. Jag lovar ? du kunde hålla på dygnet runt; det finns så många ensamma killar som är bra som tänker exakt likadant som du. Får du inget napp så är jag redo ? mikaonmolly på kik  ;)

• i-o

Jag är då inte intresserad. Men du får nog inga problem med att hitta både unga och gamla som ställer upp.

• Anonym (Hhhh)

Skulle du söka på nätet så skulle du få intressenter på en gång.

• Anonym (Man 42)

Är det bara snopp du vill ha så ställer säkert halva krogen upp. Om du vill bli betraktad som ett hål alltså.

Vill du ha nåt mer seriöst med, så hörs du i mina öron som en väldigt tilltalande kvinna.

Kvinnor efter 40 är fantastiska! :)

(Ps lyckligt gift så detta var inget av FLs återkommande raggförsök.)

• Hasse99

Varför skulle du inte få till det jag har dejtat ett antal kvinnor sista året i din ålder tyvärr så har vi varit lite i olika fas i livet så det har inte blivit mer.
    Så ta chansen ut o dejta allt som verkar ok du lever bara en gång

• Anonym (T)
    50killen skrev 2017-01-21 03:04:35 följande:

Tycker du låter som en kvinna i mitt tycke. Är samma här fast man och 55. Även om man försöker exponera sej kan det vara kärvt å få till. Själv saknar jag mest närhet. Inte du?

Jo, mycket. Jag saknar det mest av allt. Om jag börjar nätdejta tänker jag mig män i åldern 45-60, så du tror att jag kan hitta någon då, även för något seriöst? Glad  
  • Hasse99
    Anonym (T) skrev 2017-01-21 09:29:33 följande:
    Jo, mycket. Jag saknar det mest av allt. Om jag börjar nätdejta tänker jag mig män i åldern 45-60, så du tror att jag kan hitta någon då, även för något seriöst? Glad  
    Varför skulle du inte kunna hitta någon beror nog lite på hur du är som person.
    Är du glad öppen och positiv så går det nog utmärkt.
  • Anonym (T)
    Anonym (Man 42) skrev 2017-01-21 07:54:07 följande:

Är det bara snopp du vill ha så ställer säkert halva krogen upp. Om du vill bli betraktad som ett hål alltså.

Vill du ha nåt mer seriöst med, så hörs du i mina öron som en väldigt tilltalande kvinna.

Kvinnor efter 40 är fantastiska! :)

(Ps lyckligt gift så detta var inget av FLs återkommande raggförsök.)

Ha ha, det här är inte heller någon kontaktannons men vad fint att du skriver det. Glad Varför är de fantastiska tycker du?
Svar på tråden Tror ni att jag skulle få sex om jag ville?