Inlägg från: littlepixiegrl |Visa alla inlägg
  • littlepixiegrl

Vilken månad är bäst att få barn?

Yngsta är född 30 januari och äldsta 22 maj. Maj var toppen! Denna gången hade det varit kul med en höstbebis, kanske september/oktober, men jag blir 37 i juni så det är ju inte ens säkert att det blir något alls ????
    Det får blir när det blir helt enkelt, om alls!

• littlepixiegrl
    KåtMorsa83 skrev 2017-01-23 12:55:21 följande:
    Vad roligt att du också har ett barn fött 22 maj :) Jag blir 34 i augusti och vi kände oss klara ända tills för en månad sen och nu är bebislängtan enorm! Trodde aldrig jag skulle vilja ha 4 barn. Tänkte också att augusti-oktober skulle vara mysigt men tänker på RS-virus och dessutom kommer jag inte kunna hålla mig så länge utan vill ta ut spiralen o börja försöka NU helst igår haha. Tänkte försöka hålla mig en månad eller två i alla fall med att ta ut. Man får ju räkna med att det kan gå jättesnabbt men också att det kan ta tid... Håller tummarna för en höstbebis för dig, om ni inte "hinner" till nu i höst så nästa :)
    Tog ut min spiral i måndags, beställde äl-test och dök direkt in på FL igen! ????
    Med min yngsta slutade jag med p-piller och plussade efter första riktiga försöket 2 månader efter. Min bm då sa att för vissa tar det tid att "återhämta" sig efter hormonpreventivmedel, men hos bara blir det snarare så att allt liksom "ligger och bubblar" under ytan och man blir jättefertil efter att ha slutat med p-medlet. Hoppas på det sista igen! ????
  • littlepixiegrl

Om allt går som det ska, så blir det en tidig novemeberbebis här. Visst, jag hade kanske föredragit april-september, men jag fyller 37 i juni så jag känner inte att jag har råd att vara så datumkräsen ;-D

Svar på tråden Vilken månad är bäst att få barn?