• Have90

Snälla hjälp!!brun flytning!!bild!!

• Svar på tråden Snälla hjälp!!brun flytning!!bild!!
  • Have90

Fick ikväll denna flytning, är i vecka 10+4. Fick samma sak för 1,5 vecka sen gjorde då ul och allt såg bra ut. Kom en till för en vecka sedan då avvaktade jag och ikväll har jag fått igen. Nån som haft likadant och allt har varit bra?? Ska åka in imorn bitti och göra ul men har panik just nu..

• dessan02

Hej. Jag har alltid haft sådana bruna flytningar i alla mina fyra graviditeter. Några dagar sen slutar det sen kommer flytningarna igen. Så att I mitt fall var det normalt. Det började omkring v 6 -14 sen försvann dom.Det brukar vara normalt enligt min barnmorska. Men kolla upp det iallafall.

• Anonym (...)
    Have90 skrev 2017-01-23 21:27:32 följande:

Fick ikväll denna flytning, är i vecka 10+4. Fick samma sak för 1,5 vecka sen gjorde då ul och allt såg bra ut. Kom en till för en vecka sedan då avvaktade jag och ikväll har jag fått igen. Nån som haft likadant och allt har varit bra?? Ska åka in imorn bitti och göra ul men har panik just nu..

Jag hade sådär. Det var missfall.
  • Anonym (Abc)

Tyvärr missfall här med:(

• Have90

Vilka veckor var ni då i? Hade ni gjort ul innan?

• Anonym (...)
    Have90 skrev 2017-01-23 22:57:37 följande:

Vilka veckor var ni då i? Hade ni gjort ul innan?

11+ nånting, hade inte gjort ultraljud.
  • Have90

Ok, vet du när fostret dog?

• Anonym (...)
    Have90 skrev 2017-01-23 23:00:06 följande:

Ok, vet du när fostret dog?

6+5 förmodligen.
  • Have90

Höll flytningen i sig? För efter jag torkade bort det på bilden så har det slutat

• Anonym (...)
    Have90 skrev 2017-01-23 23:04:34 följande:

Höll flytningen i sig? För efter jag torkade bort det på bilden så har det slutat

Nej, det kom en gång. Då åkte vi in för kontroll, de konstaterade att fostret slutat leva, jag fick behandling.
  • hoppas 2014

Jag hade i 2 omgångar tidigt i graviditeten samt 2 stora blödningar. Visade sig vara känslig livmodertapp samt föreliggande moderkaka. Är i v 35+3 nu.

Håller tummarna!

• Have90

Tack för alla svar! Har precis kommit ifrån vul och allt såg bra ut, den lilla sprattlade för fullt ovh livmodern var helt stängd. De kunde inte riktigt säga vart blödningen kom ifrån. Nu håller jag tummarna att han/hon slutar bråka med sin mamma <3

Svar på tråden Snälla hjälp!!brun flytning!!bild!!