• Anonym (ts)

Jordnötsringarna försvinner

Läste nyss detta. De kommer sluta tillverkas eftersom de inte säljer tillräckligt bra. Vad tycker du, rätt eller fel? 

• Svar på tråden Jordnötsringarna försvinner
  • Softyy

Estrella har jordnötsringar också, tror till och med att de är originalet..
    och supersmaskiga är dem!

• Aniiee
    Anonym (ts) skrev 2017-01-25 23:04:27 följande:
    Ubbebubb skrev 2017-01-25 22:21:48 följande:
    Bara OLW slutar tillverka dem (och jag visste inte ens att de hade jordnötsringar...), Estrella kommer fortsätta.

Estrella har bara jordnötsbågar... inte lika goda. Men det får väl duga.
    Jasså, vad är i så fall det här?

Sen om OWLs ringar är godare låter jag vara osagt.....
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 44. Bara 56 kvar.
  • Aniiee
    Softyy skrev 2017-01-25 23:11:53 följande:

Estrella har jordnötsringar också, tror till och med att de är originalet..
    och supersmaskiga är dem!

Jag har också för mig att OWLs jordnötsringar kom senare. Mycket senare. Som i ett par decennier.
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 44. Bara 56 kvar.
  • Anonym (ts)
    Aniiee skrev 2017-01-25 23:12:17 följande:
    Jasså, vad är i så fall det här?

Sen om OWLs ringar är godare låter jag vara osagt.....
    Jaha, det hade jag missat! Sorry! 
  • Aniiee
    Anonym (ts) skrev 2017-01-25 23:15:38 följande:
    Jaha, det hade jag missat! Sorry! 
    Svårt att hålla reda på allt som finns =P
  • record collector

Jag som stor potatischipsätare (Estrella Grillchips med vitlök) och ostbågeätare (OLW Cheeze Doodles) kan ge mig fan att de slutar tillverka jordnötsringarna bara för att jag aldrig någonsin stoppat en jordnötsring i munnen. Har faktiskt aldrig någonsin smakat en jordnötsring.

Får omg köpa en påse i morgon så jag hinner smaka innan tillverkningen slutar.

• Aniiee
    record collector skrev 2017-01-25 23:19:20 följande:

Jag som stor potatischipsätare (Estrella Grillchips med vitlök) och ostbågeätare (OLW Cheeze Doodles) kan ge mig fan att de slutar tillverka jordnötsringarna bara för att jag aldrig någonsin stoppat en jordnötsring i munnen. Har faktiskt aldrig någonsin smakat en jordnötsring.

Får omg köpa en påse i morgon så jag hinner smaka innan tillverkningen slutar.

Köp en av varje (OWL och Estrella) så du kan rapportera till oss om vilken som är godast =)
  • i-o

Hur gör man typon jordgubbsbågar av jordnötsringar? Det är liksom inte ens lika.

• Anonym (Anna)
    i-o skrev 2017-01-25 23:54:23 följande:

Hur gör man typon jordgubbsbågar av jordnötsringar? Det är liksom inte ens lika.

Skulle stå "jordnötsbågar", inte ringar. Läs inlägget igen får du se.
  • Anonym (ts)
    i-o skrev 2017-01-25 23:54:23 följande:
    Det kan bero på att jag är lite slö i hjärnan och sitter och dricker massa jordgubbssaft... 
Svar på tråden Jordnötsringarna försvinner