• Anonym (Onormal?)

Vad fan är ett klitorisollon?!

Jag har alltid trott att jag haft en normal fitta, har inte tänkt på hur andras ser ut eller så, det enda som varit knepigt har varit att förstå de här tecknade bilderna på hur fittor ser ut då jag inte alls ser ut så. Nu på senaste tiden har jag läst mycket om klitoriskappa/förhud och klitorisollon och nu börjar jag på riktigt undra om jag är onormal. Jag har ingen "knapp" eller nån "förhud" som går att röra på. Min klitoris ser ut som en liten spets ovanför de inre blygdläpparna. Bilden nedan är den bilden som jag sett många gånger som jag inte alls förstår.

Här ser det ju ut som en liten minikuk ovanför blygdläpparna och tydligen ser alla utom jag ut såhär.

Den här bilden är mer hur jag ser ut, att det bara är en liten "spets" där blygdläpparna går ihop, men det här är den enda bilden jag hittat som ser ut såhär. Är det ovanligt att inte ha nåt "ollon" eller nån "förhud"? Det finns liksom ingenting som gömmer sig nånstans heller, det är väl typ som att försöka hitta nåt i sin örsnibb. Är jag onormal?

• Svar på tråden Vad fan är ett klitorisollon?!
  • Anonym (Nej)

Du är inte det minsta onormal.

• Anonym (Gaby)

Du har väl en liten klitoris utan så mycket klitoriskappa, alla ser olika ut. Klitorisollon är den delen av klitoris som sticker ut ovanför huden, men klitoris kan också vara så liten att den inte tittar ut. Klitorisollonet är då dolt under huden. Jag ser mer ut som den första bilden, fast halvera storleken på klitoris.

• Anonym (Överflödet)

Hej

Jag har otroligt mkt hud över klitoris, totalt gömd och det är rena rama skattjakten vid sex, iom överflödet av hud så är jag svårstimulerad vid oralt. Han måste utföra någon märklig form av utgrävning för att hitta åt klitoris, men under överflödet så är klitoris ganska stor(?) Ingen putteknapp. Alla är vi olika och nog hade jag velat ha en mer synlig klitoris, har även stora inte blygdläppar som stör vid sex och vardagslivet, att cykla tex får jag ont av och blir svullen.

• HasseA

Min gissning är väl att den nedre bilden stämmer bäst.

Men vid upphetsning fylls ju både blygdläppar och klitoris med blod, olika mycket på olika tjejer, och mellan olika gånger, och beroende på upphetsningsgrad och hur länge man håller på. Så då får ju en del en mer framträdande klitoris.

Men igen, det finns väl alla varianter, från de som man inte ser något alls på, till de som har riktigt stora. Och alla är helt "normala" - bara olika vanliga.

• Anonym (kille)

Skulle nog också säga att de tjejer jag varit med ser ut mest som bild 2, även om jag sett att klitoris svällt lite när tjejen är riktigt kåt. Men inte som på bild 1

• Anonym (Sanna)

Fy tusan vilken läskig bild när de gjort allt så där knallrött!!

På mig är klitoris pytteliten i "normalt" tillstånd men när jag är kåt är den enorm och svullen.

Du är helt normal - vi ser alla väldigt olika ut.

• i-o

Klitoris är f.ö. inte det minsta svår att hitta.

• Anonym (Onormal?)
    i-o skrev 2017-01-26 14:26:30 följande:

Den undre bilden är fel.

i-o skrev 2017-01-26 14:27:21 följande:

Klitoris är f.ö. inte det minsta svår att hitta.

Hurdå fel? Jag ser ju ut så? Och jag har aldrig sagt att klitoris är svår att hitta, min hittas väldigt lätt. Men jag har ingen boll eller knapp eller vad det nu är som är på första bilden.

• Anonym (kille)
    Anonym (Onormal?) skrev 2017-01-26 17:11:18 följande:

Hurdå fel? Jag ser ju ut så? Och jag har aldrig sagt att klitoris är svår att hitta, min hittas väldigt lätt. Men jag har ingen boll eller knapp eller vad det nu är som är på första bilden.

Ja, du är normal. Såg även en utställning om fittor. De kommer i många olika utföranden helt klart. Oroa dig inte!

I-o framstår rätt ofta som bitter här på forumet. Skulle nog inte lägga så mycket vikt vid den användaren.
Svar på tråden Vad fan är ett klitorisollon?!