Vad fan är ett klitorisollon?!
Jag har alltid trott att jag haft en normal fitta, har inte tänkt på hur andras ser ut eller så, det enda som varit knepigt har varit att förstå de här tecknade bilderna på hur fittor ser ut då jag inte alls ser ut så. Nu på senaste tiden har jag läst mycket om klitoriskappa/förhud och klitorisollon och nu börjar jag på riktigt undra om jag är onormal. Jag har ingen "knapp" eller nån "förhud" som går att röra på. Min klitoris ser ut som en liten spets ovanför de inre blygdläpparna. Bilden nedan är den bilden som jag sett många gånger som jag inte alls förstår.
Här ser det ju ut som en liten minikuk ovanför blygdläpparna och tydligen ser alla utom jag ut såhär.
Den här bilden är mer hur jag ser ut, att det bara är en liten "spets" där blygdläpparna går ihop, men det här är den enda bilden jag hittat som ser ut såhär. Är det ovanligt att inte ha nåt "ollon" eller nån "förhud"? Det finns liksom ingenting som gömmer sig nånstans heller, det är väl typ som att försöka hitta nåt i sin örsnibb. Är jag onormal?